«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

بوگاتی سنتودیچی عضو جدید خانواده

سنتودیچی عضو جدید خانواده بوگاتی که بر پایه شیرون توسعه یافته است در پبل بیچ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پنج شنبه برای شما از بوگاتی EB110 نوشتیم و به طور باورنکردنی امروز بوگاتی عکس نمونه 2020 این خودرو را منتشر کرد. این خودرو قرار است در مونتریبه نمایش گذاشته شود. بوگاتی این بار هم دسته پر به پبل بیچ آمده و قرار است سنتودیچی یا همان 110 را به صورت رسمی معرفی کند و آن را در معرض دید عموم قرار دهد. سنتودیچی در ایتالیایی به معنای 110 است و این نام نیز به علت 110 سالگی اتوره بوگاتی بر روی مدل افسانه‌ای بوگاتی قرار داده شد.

از این خودرو تنها 10 دستگاه تولید خواهد شد و قیمتی در حدود 9 میلیون دلار خواهد داشت. این خودرو بر اساس بوگاتی شیرون توسعه پیدا کرده و طراحی نزدیک به مدل 110 دارد. جلو پنجره نعلی شکل کوچک که در بین ورودی‌های هوای خطی قرار گرفته به علاوه جانمایی چراغ‌های متفاوت و لوگو خودرو، سنتودیچی را بسیار شبیه نیاکان خود کرده است. در نمای جانبی نیز 5 ورودی هوا که پیشرانه 16 سیلندر 8 لیتری توربو چارجر این خودرو را تغذیه می‌کنند درست همانند 110 اورجینال است. نمای عقب خودرو کاملا نشان می‌دهد این نمونه به روز بوگاتی EB110 است زیرا در نسخه قدیمی بین چراغ‌ها یک نوار آلومینیومی سوراخ‌دار وجود داشت و حالا در بین چراغ‌های LED با گرافیک متفاوت، همچنان چراغ‌های کوچک LED قرار دارد که نمای بسیار جذابی به پشت خودرو بخشیده است. دفیوزر بزرگ همراه با 4 اگزوز عمودی نشان دهنده این است که این خودرو تنها یک نمونه معمولی برای زنده کردن خاطرات نیست. پیشرانه 16 سیلندر این خودرو 1600 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و می‌تواند در مدت زمان 2.4 ثانیه این خودرو را از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

سنتودیچی در 6.1 ثانیه 0 تا 200 کیلمتر بر ساعت را طی می‌کند و می‌تواند در مدت زمان 13.1 ثانیه نیز سرعت خود را از حالت سکون به 300 کیلومتر بر ساعت برساند. سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی بر روی 380 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. برای وزن این خودرو اقدامات موثر و زیادی انجام گرفته که دونمونه از آنها به تغییر برف‌پاکن و آینه‌ها مربوط می‌شود تا این خودرو نسبت به شیرون 40 کیلوگرم سبکتر شود. این خودرو به رنگ سفید رونمایی می‌شود که با نمونه گرانقیمت بوگاتی یعنی LA Voiture Noire که ماه مارس رونمایی شد در تضاد است. استفان ویکلمن مدیرعامل بوگاتی گفته است: خریداران پول زیادی صرف خرید این خودرو می‌کنند و باید بتوانند از امکانات و شخصی سازی‌های گوناگونی استفاده کنند. در نتیجه این خودرو با تریم‌ها و آپشن‌های بسیاری بهره می‌برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183252
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه