میهن صنعت :

بی ام و سری 2 فیس لیفت می شود

فیس لیفت بی ام و سری 2 در دست ساخت است و به تازگی این مدل شکار دوربین عکاسان مخفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،تصاویر فاش شده نشان می دهند که بی ام و اواخر سال جاری این کوپه کوچک را با اصلاحات طراحی اندکی عرضه خواهد کرد. البته تشخیص تفاوت های سری 2 کنونی و مدل جدید آن کمی سخت خواهد بود. نبود پوشش استتاری روی این خودرو اطلاعات اندکی از طراحی آن را فاش کرده است.

در قسمت جلوی سری 2 مدل 2017 یک جفت چراغ جلو با روشنایی شش ضلعی جدید تعبیه خواهد شد. این سبک جدید چراغ ها به تازگی و در سری 5 نوین معرفی شده البته اکنون در حال توسعه در دیگر مدل های بی ام و از جمله فیس لیفت سری 4 کوپه نیز هست.

دماغه این خودرو تنها قسمتی است که پوشش استتاری دارد که این امر نشان می دهد تغییراتی در جلوپنجره دو بخشی و لبه زیرین آن اعمال خواهد شد. در قسمت پشت این خودرو، چراغ های عقب پوشش اندکی دارند بنابراین انتظار می رود چراغ های راهنمای جدیدی نیز در این بخش تعبیه شوند.

به گفته عکاسان مخفی، کابین فیس لیفت سری 2 استتار شده که نشان دهنده تغییراتی قابل توجهی در این بخش خودرو است. گمان می رود بی ام و برای کابین به روز شده این خودرو بر تکنولوژی های داخل خودرویی جدید تمرکز کند.

گمان نمی رود که بی ام و تغییری در گزینه های موتور سری 2 اعمال کند چرا که این خودرو اوایل سال جاری به نیرومحرکه های ارتقا یافته مجهز شده است./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=112482
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه