«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ب‌ام‌و M8 Individual Manufaktur Edition معرفی شد

جالب است بدانید کانادایی‌ها اولین مردمانی هستند که می‌توانند ب‌ام‌و M8 Individual Manufaktur Edition را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جالب است بدانید کانادایی‌ها اولین مردمانی هستند که می‌توانند ب‌ام‌و M8 Individual Manufaktur Edition را خریداری کنند. تنها 20 دستگاه از این نمونه تولید می‌شود که 10 دستگاه از آنها به رنگ قرمز و 10 دستگاه دیگر به رنگ مشکی خواهد بود. در این خودرو از تریم فیبر کربن استفاده شده که آنها را می‌توان در رکاب‌های جانبی، جلو پنجره و ورودی‌های هوا مشاهده کرد.

M8 در داخل کابین از چرم مارینو با دو تریم Sakhir Orange و Black with Sakhir Orange Stitching بهره می‌برد. قسمت نگهدارنده لیوان و پد شارژر وایرلس در این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و در همان محل نیز بج M8 Individual Manufaktur Edition دیده می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو استفاده می‌کند که توان تولید 617 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور را داراست. این نیرو توسط یک گیربکس 8 سرعته به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

M8 Individual Manufaktur Edition تنها به 3.2 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد. فیبر کربن تنها در داخل و خارج خودرو استفاده نشده بلکه زمانی که کاپوت خودرو را باز می‌کنید ، کاور پیشرانه نیز از آن جنس ساخته شده است. این خودرو اکتبر سال جاری در کانادا به فروش می‌رسد و قیمت آن نیز 150.385 دلار آمریکا خواهد بود. اما برای مقایسه باید بدانید M8 استاندارد همین ماه یعنی سپتامبر وارد بازار آمریکا می‌شود و قیمت آن از 133.995 دلار شروع می‌شود. قیمت دیگر تریم‌ها به ترتیب  نسخه کامپتیشن 146.995، نسخه کانورتیبل 143.495، نسخه کانورتیبل کامپتیشن 156.495 دلار عنوان شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185118
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه