میهن صنعت :

ب.ام.و و 10مدل جدید تا پایان سال2014

میهن صنعت : گروه ب.ام.و تا پایان سال 2014، 22 خودروی جدید عرضه خواهد کرد که 10 تای آنها کاملا جدید هستند و مدل‌های جایگزین یا فیس‌لیفت محسوب نمی‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، افراد بسیاری منتظر تایید و اعلام رسمی این خبر از سوی ب.ام.و بودند. هربرت دایس، رییس بخش تولید ب.ام.و در مصاحبه با روزنامه آلمانی «اتوموتور آند اسپرت»، این خبر را تایید کرد.

این مقام رسمی تایید کرد که ب.ام.و قصد دارد که یک مدل X4 در سال 2014 عرضه کند و اضافه کرد که کارخانه قصد دارد خط تولید خودروهای دیفرانسیل جلو (سری1 GT) را گسترش دهد و این در حالی است که مدل‌های سری3، 5 و 7 همچنان با سیستم دیفرانسیل عقب عرضه خواهند شد.

دایس گفت: می‌خواهیم که تا آخر سال 2014، 22 مدل جدید را به گروه ب.ام.و اضافه کنیم که ده تای آن‌ها کاملا نو هستند و جایگزین مدلی نمی‌شوند. در درازمدت هم، خط تولید مدل‌های دیفرانسیل جلو مطمئنا افزایش و گسترش خواهد یافت.

وقتی که از او درباره آینده نامشخص و شکست احتمالی مدل کوچک i3 پرسیده شد، دایس جواب داد که بی.ام.و «قصد دارد نقشی تعیین‌کننده و پیشتاز در وسائل حمل و نقل الکتریک داشته باشد.»

به گزارش پرشین خودرو او سپس اضافه کرد: ما متقاعد شده‌ایم که ب.ام.و به عنوان یک خودروساز مرغوب و باکیفیت، درصد زیادی از خودروهای آتی الکتریکی و پلاگ-این هیبریدی را که موردنیاز باشند، عرضه خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11838
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه