میهن صنعت :

تأیید صحت عملکرد 98 درصد از نازل های سوخت تهران

میهن صنعت : مدیر کل استاندارد استان تهران از انجام هشت هزار و 574 بازرسی از نازل های سوخت در جایگاه های عرضه ی سوخت استان تهران، طی هشت ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از موج، مسلم بیات، در تشریح این خبر گفت: بر اساس ماده ی 17 از ضوابط اجرایی و مقررات اوزان، مقیاس ها و وسایل سنجش، بند 7 ماده 20 روش اجرایی و قوانین و مقررات استاندارد شماره 11886، آزمون دوره ای سه ماه یک بار نازل های عرضه ی فرآورده های نفتی در سطح استان تهران با تلاش پیگیر کارشناسان اداره ی اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های این اداره کل انجام شد.

به گفته ی وی، در نتیجه ی این آزمون ها 179 نازل غیراستاندارد در این مدت معین مشخص و از دسترس خارج شد تا اصلاحات لازم بر آن اعمال شود.

بیات با اشاره به تأیید نتیجه ی هشت هزار و 395 بازرسی و آزمون نازل سوخت، افزود: چنانچه مقدار تحویلی یک نازل به مقدار قابل توجهی با استاندارد اختلاف داشته باشد، در حضور نماینده ی استاندارد توسط نماینده ی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفت استان پلمپ می شود و پس از تنظیم، دوباره نازل عرضه ی سوخت مایع مورد آزمون و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت برطرف شدن مشکل فک پلمپ می‌شود. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35256
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه