در نهمين جلسه شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي هاي صنعت ، معدن و تجارت

تاكيد دكتر غضنفري بر جايگاه روابط عمومي و اطلاع رساني مستمر به ذينفعان

وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جايگاه روابط عمومي ها در اطلاع رساني مستمر به ذينفعان بر ضرورت ارتباط دو سويه ميان روابط عمومي ها و ذينفعان تاكيد كرد .


به گزارش میهن صنعت به نقل از شاتا دكتر " مهدي غضنفري " در نهمين جلسه شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت تصريح كرد: روابط عمومي ها بايد از تمامي ابزارهاي ارتباطي ـ رسانه‌اي براي بهبود شناخت مخاطبان نسبت به ماموريت‌ها، توان‌ها و قابليت‌ها بهره گيرند و به رسالت تاريخي خود عمل كنند .
وي با بيان اينكه ضروري است روابط عمومي ها با شناخت چالش هاي پيش روي راهكارهاي مورد نياز را ارايه كنند، گفت : موضوع اطلاع رساني ، آگاهي رساني به مردم ، احترام به ذينفعان وظيفه سازماني بزرگي است كه نبايد كوچك شمرده شود.
از نظر دكتر غضنفري ، اداره كردن ارتباطات با ذينفعان در راستاي موضوعات استراتژيك يك سازمان، با استفاده از ابزار و روش هاي خاص، فلسفه وجودي روابط عمومي محسوب مي شود.
 وزير صنعت ، معدن و تجارت مي گويد : روابط عمومي ها رسالت بزرگ انبيا را دراطلاع رساني برعهده دارند و بايد تلاش كنند تا از اين تكليف تاريخي سربلند بيرون آيند.
دكتر غضنفري با تصريح براين موضوع كه روابط عمومي ها نقش مهمي در پاسخگويي به نيازهاي مخاطبان، افزايش سطح آگاهي ذينفعان و ارايه بهنگام اطلاعات دارند ، ادامه داد : كمك به تدوين برنامه‌هاي واقع بينانه و موثر در عرصه‌ي فرهنگي ،ارتباطي واطلاع رساني ، كمك به شكل‌گيري فضاي اعتماد با ذينفعان  و تسهيل اطلاع رساني ازجمله انتظاراتي است كه از روابط عمومي ها مي رود.
وزير صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: به نظر مي رسد در يك مجموعه سازماني ، روابط عمومي تنها حوزه اي است كه به جهت نگاه خاص آن به هنر، اجتماع و مخاطب توش و توان فكري و احساس بالاتري را نسبت به وظايف خود نيازمند است .
تحريم موضوع ديگري بود كه وزير صنعت ، معدن و تجارت دراين نشست مطرح كرد ، وي با تاكيد دوباره براينكه تحريم هاي كنوني مبتني بر هوشمندي است ، گفت : دشمنان جمهوري اسلامي تلاش هاي بسياري براي زمين گير كردن اقتصاد كشورمان از خود نشان دادند اما تجربه نشان داده كه به اهداف خود نمي رسند.
وزير صنعت ، معدن و تجارت افزود: روابط عمومي ها  درتحريم شكني و ايجاد نشاط در فضاي كسب و كار بسيار موثر هستند .
وي در پايان افزود: هدف تحريم نااميد كردن مردم است و براي دستيابي به آن از انواع رسانه ها بهره مي گيرند ، غافل از اينكه مردم ايران هوشيار بوده و عقب نشيني نمي كنند.
در ابتداي اين نشست حسين پرسان مديركل روابط وزارت صنعت،معدن وتجارت گزارشي از اهداف، عملكردو برنامه هاي شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي صنعت ، معدن و تجارت ارائه كرد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3318
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه