با نزديك شدن ايام پايانی سال صورت گرفت:

تاكيد دوباره ايساكو بر خريد قطعات اصلی از نمايندگی های مجاز

میهن صنعت : شرکت ایساکو به منظور جلوگیری از زیان‌های جانی و مالی استفاده از قطعات تقلبی و متفرقه به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو تاكيد كرد، قطعات مورد نياز خود را از شبكه نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز و با برند و هولوگرام این شرکت تامين كنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو گفت: دست‌اندركاران ايساكو فراهم كردن دسترسي مشتريان در سراسر كشور به قطعات استاندارد و تامين نياز بازار قطعات يدكي از جمله قطعات ايمني و مصرفي كه مستقيما با جان و مال مردم سروكار دارد را جزء مهم‌ترين وظايف خود مي‌دانند.

نمكين با اشاره به هزينه‌هاي بالاي تحميل شده به جامعه به خاطر ورود قطعات غير استاندارد و متفرقه گفت: راه حل اين موضوع توجه مشتريان در هنگام خريد قطعات يدكي به بسته‌بندي و هولوگرام سه بعدي ايساكو و سپردن خودرو به نمايندگي‌هاي مجاز سراسر كشور جهت سرويس‌ها ادواري و تعميرات است.

وي تصريح كرد: پديده فروش قطعات تقلبي، متاسفانه منجر به زيان‌هاي مادي و در برخي موارد منجر به جرح، براي مصرف كنندگان شده و متقلبين جهت دست‌يابي به سود زياد و سهولت در فروش، از برندهاي كالاهاي توليدي معروف صاحب نام و معتبر سوء استفاده مي‌كنند.

وي در پايان مجددا تاكيد كرد كه مشتريان عزيز، با ورود به فصل سرما و نياز به تجهيز خودروها و همچنين نزديك شدن ايام پايان سال، تمامي قطعات مورد نياز خود را با توجه به در دسترس بودن فروشگاه‌ها و نمايندگي‌هاي مجاز ايساكو حتي در دورافتاده‌ترين نقاط كشور، از اين ظرفيت فراهم شده استفاده كنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35415
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه