میهن صنعت :

تامین قطعات هواپیما چالشی برای ایرلاین‌ها

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم گفت: با توجه به اینکه حدود 75 درصد از قطعات هواپیماها از خارج تامین می‌شود این امر چالشی برای ایرلاین‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حفظ ‌الله آطاهریان از افزایش ناوگان هوایی شرکت قشم به 40 فروند تا پایان سال آینده خبر داد و اظهار کرد: بیشتر هواپیماهای این شرکت از نوع ایرباس 320 هستند.

 

وی افزود: این شرکت در حال حاضر با 22 فروند هواپیما و کلیه امکانات مورد نیاز بدون هیچ گونه بدهی به سیستم بانکی فعالیت می‌کند.

 

آطاهریان با بیان اینکه علیرغم افزایش فشار تحریم‌ها، همچنان به کار خود ادامه می دهیم و فعالیتمان را گسترده‌تر می‌کنیم، گفت: تامین قطعات فنی هواپیما یکی از مشکلات اساسی شرکت‌های هواپیمایی محسوب می‌شود چون حدود 75 درصد از قطعات هواپیما از خارج از کشور تامین می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم با انتقاد از آزادسازی نرخ سوخت هواپیما تاکید کرد: آزادسازی نرخ سوخت تاثیر بسیار زیادی بر قیمت تمام شده حمل و نقل و نرخ بلیت‌ خواهد داشت و در نهایت این موضوع مشکلات بسیار زیادی را برای ایرلاین‌ها به وجود می‌آورد؛ بنابراین نباید بدون کار کارشناسی و سنجیدن عواقب آن در این زمینه اقدام کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=27772
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه