میهن صنعت :

تام حامی علمی اولين همايش تخصصی اتوماسيون صنعتی و ابزار دقيق اصفهان

میهن صنعت ‌: هفتمين نمايشگاه و اولين همايش تخصصي اتوماسيون صنعتي و ابزار دقيق با حضور تام در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر اصفهان به مدت چهار روز در مردادماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در اين نمايشگاه شركت تام ايران خودرو به ارايه آخرين دستاوردهاي خود در حوزه اتوماسيون صنعتي پرداخت. اين حوزه يكي از بازارهاي تخصصي تام محسوب مي‌شود كه توانسته در آن پروژه‌هاي قابل قبولي را تحت پوشش قرار دهد كه از مهم ترين آن ها اتوماسيون مس سرچشمه به عنوان يكي از بزرگ ترين پروژه‌هاي اتوماسيون داخلي بود كه تحويل كارفرما شد و به دنبال آن نيز هم اكنون كار نوسازي اتوماسيون كوره بلند دو ذوب آهن به تام واگذار شده كه مراحل پاياني خود را طي مي‌كند همچنين كار نوسازي اتوماسيون ايستگاه‌هاي 7 و 8 ريخته‌گري ذوب آهن هم در حال انجام است.

 

تام با شعار «پيشرو در بومي‌سازي و انتقال تكنولوژي پروژه‌هاي اتوماسيون صنعتي» در نمايشگاه حضور يافته بود و آخرين دستاوردها و پروژه‌هاي خود را در زمينه‌هاي Factory Automation وprocess Automation  ارايه کرد. نمونه نمايشگاهي سيستم كنترلي زيمنس(PLC 400+ نمونه صفحات مانيتورينگ) مربوط به پروژه انجام شده در نمايشگاه ارايه شد كه مورد بازديد و توجه متخصصان صنعت قرار گرفت.


 

شهر اصفهان به دليل فولادخيز بودن و تمركز ساير صنايع همچنين نيازي كه پروژه‌هاي اتوماسيون صنعتي آن به نوسازي دارند، مورد توجه تام قرار گفته و يكي از اهداف حضور در اين نمايشگاه نيز دست يابي به بازارهاي جديد فولادي بوده است.


 

در طول جريان برگزاري نمايشگاه، غرفه تام مورد توجه مسوولان ذوب‌آهن اصفهان و فولاد مباركه قرار گرفت.


در كنار اين نمايشگاه، اولین همایش تخصصی اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق با همکاری متولیان اصلی این حوزه یعنی انجمن بین المللی IEEE بخش ایران، انجمن صنفی شرکت‏های اتوماسیون صنعتی، شرکت تام و ساير نهادهاي استان اصفهان برگزار شد كه از تام به عنوان حامي علمي‌- مالي آن، مقاله كاربرد ربات‌هاي صنعتي ارايه شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=23422
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه