میهن صنعت :

تاکید ارائه پلاک بین المللی در مرز مهران به خودروها

میهن صنعت : استاندار ایلام خواستار ارائه تسهیلات خودرویی و پلاک بین المللی در مرز بین المللی مهران به خودروها برای آسانی تردد مسافران و تجار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمدرضا مرواریدˈ روز شنبه در دیدار با مدیرعامل و رییس هیئت مدیره کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران بر ضرورت افزایش همکاری ها با هدف ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تاکید کرد.

وی افزود: استان ایلام ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگران برای معرفی طبیعت منحصربفرد منطقه و آثار باستانی دارد.

مدیر ارشد استان یادآور شد: توسعه گردشگری یکی از راه های کسب درآمد اقتصادی است و باعث انتقال فرهنگ و معرفی آثار آن استان می شود.

مروارید ادامه داد: استان ایلام از توانمندی بالایی برای گردشگری برخوردار است و کانون جهانگردی می تواند در راستای معرفی، این پتانسیل ها اقدام های بسیار مناسبی انجام دهد.

وی به جنگل های بکر ایلام، زیبایی های طبیعی و وجود آثار باستانی بسیار فاخر و قدیمی منطقه اشاره و بیان کرد: وجود جنگل های بی نظیر در استان که گستره بسیار بالایی را نیز به خود اختصاص داده اند و همچنین آثار تاریخی با قدمت بسیار بالا همچون شهر تاریخی سیمره و سیروان ظرفیت ویژه ای برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

نماینده عالی دولت در استان خواستار بازدید نمایندگان کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی از ایلام به منظور انجام مطالعاتی در خصوص توسعه گردشگری و آسانی سفر با خودروهای شخصی به عراق و همچنین ارائه پلاک بین الملی شد.

مروارید تاکید کرد: تدوین راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید همواره در اولویت کاری باشد .

در این نشست مقرر شد نشستی با حضور مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام ، مدیر کل حوزه استاندار و نماینده کانون توسعه گردشگری در خصوص پیگیری مسائل مربوط به مطالعه و توسعه صنعت گردشگری در استان برگزار شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44546
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه