دیدار هیات ایرانی از شرکت پروتون

تاکید بر ضرورت توسعه همکاری‌های ایران و مالزی در صنعت خودرو

میهن صنعت : هیات ایرانی به سرپرستی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه خودروسازی پروتون بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد علی سید ابریشمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران که برای شرکت در نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط مالزی (SMEDIX 2014) به مالزی سفر کرده است در بخشی از سفر خود از کارخانه خودروسازی شرکت پروتون در شهر شاه‌عالم دیدار و با مسئولان این شرکت گفت‌وگو کرد.

در این دیدار هیات ایرانی در جریان فعالیت‌های شرکت پروتون در بخش‌های مختلف از جمله طراحی، تولید، نیروی کار، محصولات و دستاوردهای این شرکت قرار گرفت.

عبدالحریث عبدالله، مدیر عامل پروتون در این دیدار با اشاره به محصولات این شرکت و معرفی آنها خواستار آن شد تا پس از برطرف شدن مشکلات موجود شرکت پروتون حضور فعالی در بازار ایران داشته باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران نیز ضمن اشاره به آمار و پتانسیل‌های تولید خودرو در ایران ابراز امیدواری کرد که مشکلات ناشی از تحریم‌های یکجانبه به زودی برطرف شده و دو طرف بتوانند همکاری نزدیکتری در صنعت خودرو داشته باشند.
به گزارش ایسنا وی همچنین با اشاره به توانایی قطعه‌سازان خودرو در ایران و حضور آنها در اغلب شهرهای کشورمان خواستار همکاری دوجانبه در این بخش شد.

در ادامه این دیدار هیات ایرانی از خط تولید محصولات مختلف شرکت پروتون دیدار کرده و از نزدیک در جریان روند تولید این محصولات و تکنولوژی‌های به کار رفته در این خط تولید قرار گرفتند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=50263
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه