میهن صنعت :

تاکید کمیسیون صنایع مجلس بر تعادل قیمت خودرو در کشور

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : باید قیمت خودرو در کشور متعادل شود.در شرایط موجود ضروری است که قیمت متعادلی برای خودرو تعیین شود تا در این راستا هم برای مصرف کننده و هم تولید کننده به صرفه باشد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : باید قیمت خودرو در کشور متعادل شود.

علی اکبر ناصری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : در شرایط موجود ضروری است که قیمت متعادلی برای خودرو تعیین شود تا در این راستا هم برای مصرف کننده و  هم تولید کننده به صرفه باشد.

وی گفت : قیمت خودرو نه باید به میزانی بالا باشد که برای مصرف کننده به صرفه باشد و نه آنقدر پایین که برای خودروساز مشکل ساز شده و در این راستا  متضرر شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم تعادل قیمت در بازار خودرو ، تصریح کرد : البته همپای تعیین قیمت مناسب و تعادل قیمت در بازار خودرو ،باید استانداردها و کیفیت تولیدات نیز افزایش یابد.

وی در ادامه بر ضرورت بکارگیری سیاستهایی همراستا با وضعیت فعلی صنعت خودرو اشاره و اظهار داشت : در شرایط موجود باید سیاستهای صنعت خودرو در راستای حمایت از تولید و مصرف کننده جهت داده شده و مورد پی گیری قرار گیرد .

نماینده بابل در خانه ملت همچنین به تلاش اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در راستای تعادل قیمت خودرو در بازار پرداخت و افزود : کمیسیون صنایع و معادن به طور جدی خواستار تعادل قیمت خودرو در کشور بوده و این موضوع را نیز پی گیری می کند.

ناصری اظهار داشت : تاکید بر تعادل قیمت خودرو در راستای رعایت حقوق مصرف کننده و خودروسازان بوده و در حال حاضرجزء سیاستهای کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

وی همچنین به بحث آزادسازی قیمت خودرو و تاثیر آن بر تعادل بازار خودرو ، اشاره و یاد آورشد : به نظر نمی رسد که تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار و عدم کنترل قیمت خودرو ، در تعادل قیمت خودرو در بازار تاثیر گذار باشد.

وی تاکید کرد : در شرایط فعلی کشور ضمن اینکه باید از افزایش بی رویه قیمت خودرو جلوگیری شود باید توجه بیشتری نیز به ارتقاء استانداردها در این بخش از صنعت صورت گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2687
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه