میهن صنعت :

تبادل اطلاعات بین مقامات ایران و روسیه برای آموزش خلبان

میهن صنعت : جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: محور مذاکره فرماندهان نیروی هوایی ایران و روسیه در مورد تبادل اطلاعات برای آموزش خلبان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور در حاشیه دیدار فرماندهان نیروهای هوایی ایران و روسیه در جمع خبرنگاران گفت: مدتی پیش فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم یکصدمین سالگرد بزرگداشت نیروی هوایی روسیه شرکت کرد و فرمانده نیروی هوایی این کشور برای حضور در ایران دعوت بعمل آورد.

 

وی در ادامه افزود: فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه شب گذشته وارد تهران شد و امروز هم با امیر سرتیپ خلبان حسین شاه‌صفی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در این دیدار، ایران تمایل خود را برای اعزام دانشجو به خارج از کشور و همچنین پذیرش دانشجویان روسی در ایران اعلام کرد.

 

وی همچنین افزود: فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه از دانشگاه شهید ستاری منطقه هوایی مهرآباد و پایگاه شهید بابایی در تهران دیدار می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، تا ساعتی دیگر فرمانده نیروی هوایی روسیه با حضور در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش با امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی دیدار خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26713
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه