میهن صنعت:

تبدیل ایده به محصول در 54 ساعت/ آغاز مسابقات کارآفرینی در 260 شهر دنیا

میهن صنعت: همزمان با آغاز مسابقات کارآفرینی آخر هفته (استارتاپ ویکند) در 260 کشور دنیا، این مسابقات در 4 شهر ایران نیز برگزار خواهد شد و طی آن شرکت کنندگان باید در 54 ساعت ایده‌ای را به محصول تبدیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر مالک نادری- مدیر کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مسابقات استارتاپ ویکند از روز 29 آبان ماه آغاز به کار می‌کند، افزود: در ساعت 17 روز 29 آبان ماه افرادی که صاحب ایده هستند ایده‌های خود را ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه افراد شرکت کننده 54 ساعت فرصت دارند تا ایده‌های خود را تبدیل به طرح کسب و کار کنند، اظهار داشت: از روز 19 آبان ماه تا روز جمعه اول آذر ماه مهلت دارند تا ایده‌های خود را تبدیل به محصول کنند.

نادری با بیان اینکه از بین ایده‌هایی که تبدیل به محصول شدند برترین‌ها انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، ادامه داد: در این دوره از مسابقات به 10 نفر که موفق شوند طی 3 روز ایده‌های خود را تبدیل به محصول کنند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل انجمن‌های علمی دانشگاه امیر صنعتی کبیر، با بیان اینکه این مسابقات همزمان با مسابقات استارت آپ ویکند 360 کشور دنیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات علاوه بر تهران در 3 شهر مشهد، اصفهان و تبریز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30164
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه