میهن صنعت :

تجمع مالباختگان یکی از شرکت‌های خودروسازی مقابل قوه قضاییه

میهن صنعت : تعدادی از مالباختگان یکی از شرکت‌های خودروسازی در حالی که کفن بر تن داشتند در مقابل قوه قضاییه تجمع کرده و خواهان پیگیری مسئولان برای رسیدن به حقوق خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از ایسنا، حدود 30 نفر از مالباختگان یکی از شرکت‌های خودروسازی که پرونده آن‌ها در سال 84 در دستگاه قضایی تشکیل شده بود و ادعا می‌کردند که به حق و حقوق‌شان نرسیده‌اند با تجمع در مقابل قوه قضاییه خواهان پیگیری مسئولان قضایی برای حقوق از دست رفته‌شان شدند.

 

این افراد پلاکاردی با مضمون «آیا کسی هست که پس از 9 سال به فریاد ما رانندگان ستم دیده برسد» در دست داشتند و مدام صلوات می‌فرستادند.

 

یکی از تجمع‌کنندگان در این زمینه گفت: پرونده ما در سال 84 در دستگاه قضایی مطرح شد. در این پرونده یک شرکت خودروسازی تعدادی کامیون را که با قیمت پایینی خریداری کرده بود با افزایش قیمت به ما فروخت.

 

وی افزود: با شکایت ما پرونده‌ای تشکیل شد و در نهایت دادگاه پرونده را مختومه اعلام کرد، در حالی که ما نسبت به مختومه شدن پرونده اعتراض داشتیم.

 

یکی دیگر از تجمع‌کنندگان افزود: امروز حدود 30 نفر به اینجا آمده‌ایم در حالی که تعداد مالباختگان زیاد است. ما در این خصوص و برای اخذ حقوق از دست رفته‌مان به نهادها و سازمان‌های مختلفی از جمله تعزیرات حکومتی مراجعه کردیم، ولی متاسفانه به نتیجه‌ای نرسیدیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=54312
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه