«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تجهیز گلکسی واچ به اپلیکیشن اندازه گیری فشارخون

شرکت کره ای سامسونگ در روز گذشته از افزودن اپلیکیشن اندازه گیری فشارخون به ابزارهای گلکسی واچ خبر داد. کاربران گلکسی واچ اکتیو 2 می توانند از سه ماهه سوم سال 2020 به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت کره ای سامسونگ در روز گذشته از افزودن اپلیکیشن اندازه گیری فشارخون به ابزارهای گلکسی واچ خبر داد. کاربران گلکسی واچ اکتیو 2 می توانند از سه ماهه سوم سال 2020 به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

کاربران این ساعت های هوشمند می توانند در هر زمانی فشار خون خود را اندازه گیری کنند. توصیه می شود حداقل هر چهار هفته یک بار، فشار خون را اندازه گیری کنید. جی یانگ، مدیر تیم سلامت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد: اپلکیشین کنترل سلامت سامسونگ برای افرادی که به فشار خون بالا مبتلا هستند، بسیار مناسب بوده و نقش اساسی در سلامت این افراد ایفا می کند.

این غول فناوری جهان جزئیات این اپلیکیشن خود را منتشر نکرده اما در تلاش برای عرضه آن به سایر بازارهای جهانی است. به نظر می رسد که سامسونگ علاقه ی ویژه ای به معرفی و تولید محصولاتی برای بهبود سلامت جامعه دارد و به تازگی از تجهیز ساعت های هوشمند خود به هشدار شستشوی دست خبر داده است.

توجه به سلامت و بهداشت فردی جامعه پس از شیوع ویروس کرونا اهمیت بیش تری پیدا کرده و اپلیکیشن هند واش سامسونگ نیز به همین منظور طراحی شده است این اپلیکیشن جدید به کاربران هشدار می دهد که هر چند ساعت یک بار باید دست های خود را شستشو داده و حداقل 25 ثانیه برای این کار وقت بگذارند.

تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد بیش از ۱۷۱ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194459
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه