تحریم ها انگیزه سایپا را برای تولید افزایش داده است

ميهن صنعت: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از تلاش گسترده برای رفع مشکلات تولید در این گروه خبر داد و گفت: وجود موانع فعلی انگیزه ما را برای برنامه ریزی های جدید با هدف عادی سازی روند تولید دوچندان کرده است.


به گزارش « ميهن صنعت»،  سعید مدنی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت پارس خودرو اظهار داشت: با وجود فشارهای بین المللی و مشکلات به وجود آمده برای صنعت خودرو مصمم هستیم با ساز و کارهای جدید و برنامه های نوین شرایط فعلی را پشت سرگذاشته و از این مرحله حساس نیز عبور کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با قطعه سازان با هدف حل مشکل کاهش میزان تولید افزود: تلاش گروه خودروسازی سایپا این است که در کنار کمک های دولتی، خود نیز با جذب نقدینگی و افزایش مبادلات مالی نسبت به پرداخت بدهی ها به قطعه سازان پیشقدم شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا در حال برنامه ریزی برای فروش دارایی های مازاد و غیر سودده خود با هدف جذب نقدینگی است که تلاش می کنیم این روند سرعت بیشتری به خود گرفته و هر چه سریعتر با تزریق پول به شرکت های قطعه سازی روند تولید و زنجیره تامین را تسریع بخشیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن بیان مشکلات پیش آمده برای حوزه تولید کشور به علت تحریم های بین المللی و مبادلات ارزی تصریح کرد: وجود این مشکلات عزم ما را برای گذار از این مرحله حساس افزایش داده و قصد داریم مانند برهه های گذشته از این شرایط هم خود را خارج سازیم که خوشبختانه انگیزه این کار نیز در میان مدیران و کارکنان گروه وجود دارد.

مدنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع صادرات محصولات سایپا گفت: علیرغم وجود فشارهای زیاد در حوزه ارزی و مبادلات بین المللی تلاش می کنیم با گسترش حضور خود در بازارهای جهانی و گشایش بازارهای جدید فراتر از دستورالعمل های دولتی صادرات داشته باشیم.

وی افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام و شروع پروژه های جدید با هدف راه اندازی خطوط تولید و گسترش سبد محصول یکی دیگر از برنامه های گروه خودروسازی سایپا خواهد بود و با جدیت تمام این کار را سرعت خواهیم بخشید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3491
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه