معاون بازاریابی و فروش سایپا خبر داد :

تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا به روز است

میهن صنعت : معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا گفت: تعهدات شرکت سایپا در خصوص خودروهای ثبت نامی به روز است و هم اکنون نیز در حال تحویل خودروهای اردیبهشت و خرداد ماه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد علی قادری افزود: تمامی تعهدات شرکت سایپا در مورد تحویل خودروهای تیانا، L90، خانواده X100 و X200 و دیگر خودروهای سواری و تجاری شرکت سایپا اعلام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها مشکل موجود در مورد خودرو مگان است که به دلیل برخی مشکلات و محدودیت های موجود، شرکت سایپا در تحویل این خودرو به مشتریان با مشکلاتی مواجه شده و امید می رود که این مشکلات تا پایان خرداد ماه مرتفع شود.

وی در پاسخ به این سؤال که تعیین تکلیف افرادی که خودروی مگان را با قیمت 44 میلیون تومان ثبت نام کردند و حال قیمت این خودرو به 75 میلیون رسیده است، اظهار داشت: تأخیر در تحویل هر خودرو بر اساس قرارداد و تعهدات شرکت سود تأخیر در تحویل به مشتریان پرداخت خواهد شد.

قادری در پایان گفت و گو با پرشین خودرو، تأکید کرد: اشخاصی که خودرو مگان ثبت نام کرده اند و حال با افزایش قیمت قصد انصراف دارند بر اساس تعهدات شرکت و قوانین موجود سود خود را دریافت می نمایند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19348
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه