میهن صنعت :

تحویل ندادن به‌موقع خودرو کار دست فروشندگان داد

میهن صنعت : رضایت مشتریان از خدمات فروش سواری‌های عرضه شده در بازار ایران کاهش یافته است.

 

به گزارش میهن صنعت، براساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شش ماهه نخست امسال میزان رضایت مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در ایران پنج درصد کاهش یافته است. بیشترین علت کاهش رضایت مشتریان نیز عدم تحویل خودرو در موعد مقرر بوده است.

 

براساس این گزارش تعداد خودروهای تحویل شده به مشتریان در شش ماهه اول سال 91 نیز در مقایسه با شش دوم ماه سال 90 بیش از 48 درصد کاهش داشته است.

 

شرکت آسان موتور واردکننده محصولات هیوندایی در ایران بیشترین رضایت مشتریان از خدمات فروش در شش ماهه نخست سال جاری را کسب کرده است. پس از آن خودروسازی راین تولیدکننده محصولات هیوندایی در رتبه دوم رده‌بندی قرار دارد.

 

رتبه سوم در اختیار شرکت اطلس خودرو واردکننده محصولات کیا در ایران است. مدیا قشم واردکننده محصولات ام‌جی در رده چهارم رده‌بندی قرار دارد. رده پنجم نیز در اختیار گروه بهمن و رده ششم در اختیار گروه خودروسازی سایپا است.

 

ایران خودرو نیز در رتبه هفتم رده‌بندی رضایت مشتریان از خدمات فروش سواری‌ها قرار دارد. رتبه هشتم این رده‌بندی در اختیار خودروسازی مدیران عرضه‌کننده محصولات ام‌وی‌ام و رتبه نهم و آخر در اختیار شرکت کرمان موتور عرضه کننده محصولات لیفان در ایران است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9925
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه