توسط بانك صنعت ،معدن :

تخصيص تسهيلات به 19 طرح نيروگاهي بزرگ و مولدهاي مقياس كوچك (chp)

میهن صنعت : بانك صنعت و معدن در سه سال گذشته تسهيلاتي بالغ بر 4/1 ميليارد يورو را به 19 طرح نيروگاهي شامل نيروگاه هاي بزرگ توليدي برق و مولدهاي مقياس كوچك (chp) اختصاص داده است.

به گزارش میهن صنعت بانك صنعت و معدن در سه سال گذشته تسهيلاتي بالغ بر 4/1 ميليارد يورو را به 19 طرح نيروگاهي شامل نيروگاه هاي بزرگ توليدي برق و مولدهاي مقياس كوچك (chp) اختصاص داده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت صنعت ،معدن و تجارت به نقل از روابط عمومي بانك صنعت و معدن ، ظرفيت واحدهاي تأمين اعتبار شده در حوزه توليد نيروي برق توسط اين بانك در مدت ياد شده به 3 هزار 800 مگاوات مي رسد كه در صورت آغاز به كار اين واحدها براي بيش از900 نفر از هموطنانمان امكان اشتغال ايجاد خواهد شد.

براساس برآورد كارشناسان، ميزان توليد نيروي برق در كشور از 57 هزار و 500 مگاوات در حال حاضر به 76 هزار مگاوات در پايان سال 1394 خواهد رسيد كه با راه اندازي طرح هاي نيروگاهي تأمين اعتبار شده توسط بانك صنعت و معدن تا پايان سال 1394 ، سهم اين بانك در راه¬اندازي واحدهاي نيروگاهي به 21 درصد مي رسد.

گزارش ياد شده مي افزايد يكي از 19 طرح ياد شده به بهره برداري رسيده و پيش بيني مي شود كه تا پايان سال 1392 تعداد 5 طرح نيروگاهي ديگر نيز آغاز به كار كرده و وارد چرخه توليد برق كشور گردد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5305
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه