میهن صنعت:

تدوین بسته حمایت از تولید و واردات مرتبط با تولید

رئیس سازمان استاندارد ازتدوین بسته حمایت از تولید و واردات مرتبط با تولید خبر داد و گفت:این بسته تدوین شد تا با توجه به شعار سال از تولید حمایت کنیم و هم با شرایطی که تحریم می‌تواند ایجاد کند مقابله کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با توجه به شعار سال و شرایط کشور نیاز بود بسته حمایت از تولید و واردات مرتبط با تولید تعریف کنیم که ۴شنبه هفته گذشته اعلام شد.

وی در ادامه افزود: این بسته دارای ۱۳بند است که شامل حمایت از تولید و واردات مرتبط با تولید از قبیل: مواد اولیه و کالای اساسی است.

رئیس سازمان استاندارد گفت: این بسته تدوین شد تا با توجه به شعار سال از تولید حمایت کنیم و هم با شرایطی که تحریم می‌تواند ایجاد کند مقابله کنیم.

 
 پیروز بخت درباره استاندارد‌های ۸۵گانه خودرو بیان کرد: اغاز اجرای استاندارد‌های ۸۵گانه از ابتدای دی ماه است بنابراین تا زمانی که آمار و اسامی خودرو‌ها قطعی نشود نمی‌توانیم اعلام کنیم.
 
پیروزبخت ادامه داد: تعدیلی در شاخص‌های استاندارد‌های ۸۵گانه نخواهیم داشت، اما اگر خودروسازان برنامه‌های خود را ارائه دهند به آن‌ها فرصت زمانی داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این باره نگرانی وجود ندارد و اگر خودروسازان خود را با قانون وفق دهند خطوط تولید خودرو تعطیل نخواهد شد.
رییس سازمان استاندارد درباره استاندارد قطعات خودرو نیز اظهار کرد: همه قطعات خودرو تحت پوشش استاندارد‌های اجباری هستند که البته تعداد آن‌ها کم است.

رئیس سازمان استاندارد خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای سیاستگذاری وزارت صنعت خودروساز‌ها خود مسول قطعات استفاده شده هستند و باید از قطعات استاندارد استفاده کنند.
 
خبر در حال تکمیل…
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=158038
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه