مصریان خبر داد

تدوین مدل تعالی ارتباطات در ایران‌خودرو

میهن صنعت: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو از تدوین مدل تعالی ارتباطات در این گروه صنعتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، به نقل از ایسنا، علی مصریان در مراسم برترین های جشنواره کارآمدی اظهار کرد: به زودی مدل تعالی سازمانی را با مشارکت مدیریت های ارتباطات گروه در حوزه ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو پیاده می کنیم تا زمینه ارزیابی علمی فعالیت ها، تحول ساختاری، ارتقای جایگاه و سطح دانش فنی و تکنیکی ارتباطات گروه با رویکرد هم افزایی میسر شود.

 

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ توسط مقام معظم رهبری گفت: این نامگذاری وظیفه هر یک از ما به عنوان متولیان فرهنگی در بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور را بسیار سنگین و خطیر کرده و باید با کمک هم آن را به بهترین نحو انجام دهیم.

 

مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از برگزاری جشنواره کارامدی ارتباطات به صورت سالانه خبر داد تا نتیجه فعالیت های کارکنان در رشته های مختلف تبلیغات، رسانه، امور اجرایی و سایر حوزه های مرتبط ارزیابی شود.

 

او با اشاره به حضور همزمان تمام مدیران اسبق و فعلی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو در این جشنواره گفت: در تلاش هستیم تا یک تاریخ شفاهی از مجموعه اقدامات و تلاش های مدیران ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو تدوین کنیم تا تجربه های مدیریتی در دوره های مختلف و مواجهه با رویدادهای متعدد داخلی و خارجی گروه برای استفاده در زمان حال و انتقال دانش به مدیران آینده به صورت مستند و ثبت شده، قابل بهره برداری باشد.

 

وی با اشاره به اینکه مجله تصویری سیمای ایران خودرو نخستین مجله تصویری سازمانی کشور بوده است، اظهار کرد: جشنواره کارآمدی ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو نیز نخستین جشنواره ارتباطی درون سازمانی کشور می باشد که امید است با برگزاری مستمر و سالانه، این مهم، موجب ارتقای سطح دانش فنی و انگیزشی کارکنان ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=60573
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه