میهن صنعت :

ترافیک بنزینی در تهران

میهن صنعت : رییس سندیکای جایگاهداران عرضه بنزین با بیان اینکه جایگاه های عرضه بنزین در تهران و استان های سردسیر آماده پر کردن خلاء ناشی از تعطیلی جایگاه های سی.ان.جی هستند، گفت: به دلیل تعطیلی جایگاه های سی.ان.جی، ترافیک زیادی درجایگاه های عرضه بنزین ایج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بیژن حاج محمدرضا اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در جایگاه های عرضه بنزین شهر تهران وجود ندارد و تنها سرور دو جایگاه از مدار خارج شده بود که مشکل آنها نیز رفع شده و آماده مجوز سامانه برای ورود به شبکه عرضه هستند.

وی افزود: در طول ۱۲ روز گذشته تنها سرور و هارد هفت جایگاه عرضه بنزین در شهر تهران، مشکل داشتند که به سامانه عرضه بازگشته اند.

وی با بیان اینکه جایگاه های عرضه سی.ان.جی شهر تهران و استان های سردسیر تعطیل شده اند، اظهار داشت: به دلیل تعطیلی جایگاه های سی.ان.جی، ترافیک زیادی درجایگاه های عرضه بنزین ایجاد شده است.

رییس سندیکای جایگاهداران عرضه بنزین ادامه داد: ۲۴۵ جایگاه عرضه بنزین در کلانشهر تهران آماده عرضه بنزین هستند و مانعی در کار آنها وجود ندارد.

حاج محمدرضا خاطرنشان کرد: همه جایگاه های عرضه بنزین در استان های سردسیر نیز آماده عرضه بنزین هستند.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر به طور متوسط روزانه ۷۱ تا ۷۵ میلیون لیتر بنزین در سراسر کشور توزیع شده است، گفت: در شهر تهران روزانه ۱۳ تا ۱۶ میلیون لیتر بنزین عرضه می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41128
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه