پلیس راهور تهران بزرگ :

تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع است

پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون‌ها وسایل نقلیه سنگین در شب‌های قدر در پایتخت ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار محمد حسین حمیدی گفت: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین که در حالت عادی از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد آزاد بوده در شب‌های قدر در معابر شهر تهران ممنوع است و پلیس ضمن اعمال قانون نسبت به توقیف کامیون‌ها اقدام خواهد کرد.

به گفته او با توجه به اینکه بسیاری از حاضران در مراسم شب قدر و مراسم عزاداری شب شهادت مولای متقیان علی (ع) با پوشش تیره حاضر خواهند شد، رانندگان باید با دقت و توجه لازم و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد و از توقف و پارک خودرو در محل‌های ممنوع که منجر به سلب آسایش دیگران و بر هم زدن نظم است خودداری کنند.

سردار حمیدی ادامه داد: همکاران در معابر مختلف در خصوص راهنمایی پارک خودرو‌های شرکت کنندگان در مراسم، همکاری لازم را خواهند داشت، ضمن اینکه معابر بزرگراهی نیز با توجه به افزایش تردد تا سحر تحت نظارت و توجه پلیس است.

پلیس راهور تهران بزرگ در شب‌های قدر تمهیدات ویژه ترافیکی خواهد داشت و با حضور در اطراف محل‌های برگزاری مراسم شب قدر به خصوص امام زاده ها، تکایا و حسینیه‌ها نسبت به تسهیل تردد و نظم بخشیدن به رفت و آمد حاضران در مراسم اقدام خواهد داشت.

او گفت: ممکن است در برخی معابر که در اختیار مراسم قرار می‌گیرد، محدودیت‌های تردد مقطعی داشته باشیم./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=242963
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه