میهن صنعت:

ترفند خودروسازان برای خروج خودروهای یورو۲ از کارخانه

میهن صنعت:در چند روز گذشته خودروسازان با دادن پیام تلفنی به مشتریان خود، اعلام کرده‌اند که می‌توانید با پرداخت وجوه نقدی، مجددا ثبت‌نام کرده و خودرو مورد نظر خود یا هر خودروی دیگری را ظرف مدت چند روز دریافت کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در ایام ویژه دهه‌فجر برخی کارخانه‌های خودروسازی شروع به فروش اینترنتی خودرو با قیمت بهمن ۹۲ و تحویل ۳۰ روزه به مشتریان را آغاز کردند، اما بسیاری از مشتریان موفق به ثبت‌نام اینترنتی نشدند و حتی برخی از آنها پول از حسابشان خارج و به حساب کارخانه‌ها واریز شد، ولی ظرف مدت ۴۸ ساعت پول دوباره به حساب مشتری برگردانده شد. در عین حال، خودروسازها با دادن پیام به مشتریان، ثبت‌نام آنها را ناموفق اعلام کرده بودند.

اما در چند روز گذشته خودروسازان با دادن پیام تلفنی به این مشتریان خود، اعلام کرده‌اند که می‌توانید با پرداخت وجوه نقدی، مجددا ثبت‌نام کرده و خودرو مورد نظر خود یا هر خودروی دیگری را ظرف مدت چند روز دریافت کنید.

به نظر می‌رسد که این اقدام خودروسازها به‌دلیل خارج کردن خودروها با سیستم بنزین یورو۲ از کارخانه است؛ چراکه خودروهای با سیستم یورو۲ در سال آینده به گفته رییس پلیس کشور شماره‌گذاری نخواهند شد.

به نقل از افکار نیوز استاندارد یورو۴ استانداردی است که براساس آن خودرو با سوزاندن بنزین، گوگرد و بنزن کمتری نسبت به موتورهای استاندارد یورو ۲تولید می‌کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44641
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه