«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تست دیفندر در روز‌های پایانی

با توجه به اینکه تنها چند هفته تا رونمایی لندروور دفندر 2020 باقی مانده است، این شرکت دیفندر را با استفاده از کارشناسان و خبرنگاران این حوزه در مسیر‌های بیرو جاده تست کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با توجه به اینکه تنها چند هفته تا رونمایی لندروور دفندر 2020 باقی مانده است، این شرکت دیفندر را با استفاده از کارشناسان و خبرنگاران این حوزه در مسیر‌های بیرو جاده تست کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص پیشرانه این خودرو به بیرون درز نکرده اما اندی دیکز مدیر مهندسی این کارخانه برای تشهیج علاقه‌مندان کمی از اطلاعات این خودرو را فاش کرد. دیفندر قرار است با دو نوع سیستم تعلیق بادی و  فنر لول به بازار عرضه شود.

به گفته دیکز سیستم تعلیق بادی در این خودرو قابلیت بیشتری نسبت به فنر لول دارد اما سیستم تعلیق فنر لول به کار گرفته شده در دیفندر از همکلاسان آن بهتر و برتر است. در سیستم تعلیق بادی دمای دمپر‌ها قابل مانیتور شدن هستند و بدین گونه از خودرو مراقبت می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو به منظور جذب و تحمل بیشتر ضربات توسط لندروور تقویت شده و به گفته دیکز این خودرو بالاتر از هدف معمول شرکت طراحی شده است. شاسی این خودرو  از نوع آلومینیوم مونوکوک با کد D7U است که با مدل‌های رنجروور، رنجروور اسپرت و دیسکاوری یکسان خواهد بود. قرار است دیفندر در دو نوع سه در با کد 90 و پنج‌در با کد 110 تولید شود اما ظاهرا قرار نیست این خودرو بر اساس فاصله دو محور تغییری در کد بدنه داشته باشد و ممکن است تمامی مدل‌ها با کد 130 تولید شوند.

رینگ استاندارد این خودرو 18 اینچ خواهد بود که تا 22 اینچ نیز قابل سفارش است. دو نوع تایر مناسب تمام زمین‌ها و  مناسب گل و لای نیز برای این خودرو قابل سفارشی خواهد بود. این خودرو رینگ 21 اینچی ندارد. این خودرو ساز برای اثبات قابلیت‌های بیرون از جاده دیفندر کار‌های بسیاری انجام داده و به تازگی این خودرو را در کو‌های دبی تست کرده است. لندروور اعلام کرده تا به حال با این خودرو 1.2 میلیون کیلومتر را به عنوان تست طی کرده و یک برنامه شبیه سازی با این خودرو انجام داده که 150 هزار مایل یا ده سال را در آن پیاده کرده‌اند. این شبیه سازی در 8 هفته و به صورت 24 ساعته انجام شده است زیرا نام لندروور نام بسیار بزرگ و قدیمی در بین محصولات دو دیفرانسیل محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182736
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه