«میهن صنعت» گزارش می دهد:

تسلا ساخت خودروهای کاملا خودران را متوقف می کند

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد خودروهای کاملا خودران را از گزینه های موجود برای تولید حذف کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد خودروهای کاملا خودران را از گزینه های موجود برای تولید حذف کند.

کمپانی تسلا همیشه یکی از پیشگامان حوزه ماشین های خودران بوده است و به تازگی طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که میخواهد به طور موقت فناوری ماشین های خودران را از خط تولید کنار بگذارد.

تسلا موتورز با اهداف بلند مدتی که در زمینه توسعه خودروهای خودران داشت ولی در حال حاضر به نظر می رسد که قید توسعه ماشین های خودران را بزند.

به گفته یکی از مقامات ارشد این کمپانی، خودروهای بدون نیاز به راننده اگرچه بسیار هوشمند هستند ولی در زمینه ایمنی با مشکلات و چالش های فراوانی رو به رو می شوند.بنابر این نباید بر روی توسعه و تولید خودرو و وسایل نقلیه تماما خودکار تمرکز کرد.

همچنین در ماه های گذشته بسیاری از دانشمندان و تحلیلگران فعال حوزه خودرو و تکنولوژی در نامه ای به شرکت های خودروسازی جهان اطلاع رسانی کرده بودند که توسعه خودروهای بدون راننده بسیار خطر آفرین خواهد بود و این گونه خودرو های هر چقدر هم که هوشمند باشند باز هم همنگام تصمیم گیری برای توقف و جلوگیری از برخورد با موانع با مشکلاتی مواجه خواهند بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=164811
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه