میهن صنعت گزارش می دهد؛

تسلا مدل 3 جدید شکار عکاسان شد

با نزدیک شدن به زمان تولید این محصول جدید تسلا، عکسهای جاسوسی از این خودرو در هنگام آزمایش در کالیفرنیا، حاکی از آن است که اتاق این خودرو شبیه به مدل سال گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با نزدیک شدن به زمان تولید این محصول جدید تسلا، عکسهای جاسوسی از این خودرو در هنگام آزمایش در کالیفرنیا، حاکی از آن است که اتاق این خودرو شبیه به مدل سال گذشته خواهد بود.

زمانی که این سازنده خودرو الکتریکی از اولین  مدل 3 خود در سال 2016 رو نمایی کرد، به نظر می رسید که طراحی داخل این خودرو ساده و مینیمالیستی باشد. این تصاویر ثابت می کند که تسلا مدل 3 تفاوت  ظاهری چندانی با نمونه های اولیه آن نخواهد داشت اما برخی تغییرات کوچک نظیر استفاده از لاستیک های 3 پره به جای 2 پره در این محصول رخ خواهد داد.

براساس عکس های منتشر شده اخیر ، در داخل این خودرو صفحه نمایش بزرگی وجود دارد که در کنسول مرکزی قرار می گیرد.

در این خودرو، پشت آمپر برای نمایش سرعت وجود ندارد و تمامی اطلاعات بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. علاوه بر این، هیچ دکمه ای در کنسول این خودرا وجود ندارد و تنها مجهز به یک فضای مکعبی و دو جای فنجان است.

چرخ های سه پره این خودرو با طراحی ساده و بدون خروجی هوا به بازار عرضه می شود و هوا از طریق محفظه باریکی تعبیه شده در داشبورد خارج خواهد شد.

تسلا اعلام کرد تولید انبوه مدل 3 در ماه جولای خواهد بود، اما اولین نمونه های این خودرو در اختیار کارکنان این شرکت قرار می گیرد تا در صورت وجود هرگونه مشکل،  قبل از تولید انبوه برطرف شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=123407
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه