میهن صنعت :

تسهيلات ويژه شركت سهامي فرش براي كارمندان تا سقف 5 ميليون تومان

میهن صنعت : شركت سهامي فرش ايران در نمايشگاه سال جاري تسهيلات ويژه اي را تا سقف 5 ميليون تومان براي كمك هزينه خريد فرش دستباف به كارمندان اختصاص مي دهد.


میهن صنعت : شركت سهامي فرش ايران در نمايشگاه سال جاري تسهيلات ويژه اي را تا سقف 5 ميليون تومان براي كمك هزينه خريد فرش دستباف به كارمندان اختصاص مي دهد.

به گزارش پايگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از  روابط عمومي مركز ملي فرش ايران، محمد رضا عابد، مدير عامل شركت سهامي فرش ايران در سومين روز از برگزاري بيست و يكمين نمايشگاه فرش دستباف ايران گفت: شركت متبوعش در نمايشگاه سال جاري 2 غرفه  راه اندازي كرده است كه يكي از آنها هزار متر مربع در سالن 19 غربي و ديگري 100 متر مربع در سالن38 است كه جمعا 3 هزار تخته فرش در اين سالن ها به نمايش گذاشته تا توسط بازديدكنندگان و تجار خريداري شود.
عابد در ادامه يادآور شد: با گذشت 3 روز از نمايشگاه 20 درصد توليدات خود را كه حدود 600 تخته فرش است به فروش رسانده است.
وي با اشاره به مزيت هاي اين نمايشگاه در مقايسه با نمايشگاه سال گذشته خاطرنشان كرد: در سال جاري فضاي اختصاصي ما بيشتر از سال گذشته و در موقعيتي مناسب تر از آن زمان قراردارد؛ همچنين تعداد و استقبال بازديدكنندگان و تجار خارجي در سال جاري رونق بيشتري نسبت به سال گذشته دارد و همچنين خريد تجار به دليل افزايش نرخ ارز، بيشتر شده است.
مدير عامل شركت سهامي فرش ايران به ميزان فروش فرش هايش در 6 ماهه سال جاري اشاره و تصريح كرد: خوشبختانه با تمام مشكلات در 6 ماهه سال جاري فروش داخلي و خارجي ما نسبت به سال گذشته 50 درصد افزايش داشته است كه بيشتر فرش هاي ظريف و اعلا با رنگ هاي كرم و صورتي  و در كل رنگ روشن بوده است.
بر اساس سخنان عابد، شركت سهامي فرش ايران در 6 ماهه سال جاري حدود 4 هزار تخته فرش دستباف صادر كرده است.
اين مقام آگاه در حوزه فرش يادآور شد: براي برگزاري هرچه بهتر نمايشگاه در سال جاري اقدام به تبليغات گوناگون كرديم و همچنين بسياري از تجار خارجي را فراخوانديم و براي فرش هاي كهنه طرح مزايده را اجرا نموديم كه روز دوم نمايشگاه با استقبال ويژه اي همراه بود، حتي در سال جاري تسهيلات ويژه اي براي كارمندان گذاشته ايم كه سقف آن را تا 5 ميليون تومان افزايش داديم.
عابد پيش بيني كرد كه تمام فرش هايي كه به نمايشگاه آورده است به فروش برسد و همچنين به تخته فرش هاي جديد نياز پيدا كند زيرا بيشترين فروش نمايشگاه در روزهاي پنجشنبه و جمعه صورت مي گيرد.
مدير عامل شركت سهامي فرش دستباف ايران در پايان اظهار داشت: حدود 8 هزار بافنده داريم كه تعدادي از آنها در كارگاه هاي متمركز و بيشترين آنها در منازل مشغول به قالي بافي هستند و اين تعداد قاليباف در هر سال حدود 15 هزار متر مربع فرش مي بافند كه در سال جاري تا كنون 40 درصد آن را توليد كرده اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3948
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه