میهن صنعت :

تسهیلات بیشتر با سرمایه گذاری موسسات مالی در صنعت خودرو

میهن صنعت : مدیر عامل یک موسسه مالی و اعتباری با تاکید بر اهمیت حمایت از صنعت گفت: سرمایه گذاری موسسات مالی در صنعت خودرو، امکان ارائه تسهیلات بیشتر بانکی را فراهم می کند.

به گزلرش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از ایرنا، عیسی رضایی روز جمعه در نهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان اظهار کرد: با سرمایه گذاری این موسسات در صنعت خودرو می توان واحدهای تولیدی نیمه فعال را با تزریق مختصری نقدینگی رونق بخشید و علاوه بر سودآوری به افزایش اشتغال کمک کرد.

وی افزود: زنجیره اشتغال زایی در شرکت های خودروسازی بالاست و سود حاصل از مشارکت موسسه مالی و اعتباری با کمپانی خودروساز، برای تعدادی از موسسات حذف کارمزد وام های کمتر از پنجاه میلیون ریالی را ممکن کرده است.

وی گفت: متقاضیان این گونه وام های قرض الحسنه معمولا از نظر بنیه اقتصادی ضعیف اند و حذف کارمزد می تواند کمک بزرگی به آنها باشد.

رضایی تاکید کرد: موسسات مالی و اعتباری می توانند طبق آخرین برنامه بانک مرکزی، خود را ثبت کنند و به جای شرکت در بازار ارز و سکه و ملک در صنعت خودرو و بسیاری از موقعیت ها مانند پروژه های قطارهای بین شهری یا نفت و گاز مشارکت داشته باشند.

 نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان با 94 غرفه تا 29 بهمن در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان از ساعات 15 تا 22 برای بازدید علاقه مندان دایر است.
 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11815
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه