میهن صنعت :

تشريح اقدامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت در آستانه ماه رمضان

برنامه ها و اقدامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در نشست خبری مسئولان این وزارتخانه تشریح شد.


 به گزارش میهن صنعت به نقل از صنعت نیوز، برنامه ها و اقدامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در نشست خبری مسئولان این وزارتخانه تشریح شد.

حسن رادمرد سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این نشست گفت: امسال 31 هزار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب 15 هزار غرفه نمایشگاهی ، 11 قلم کالای اساسی مردم را از 25 تیر تا 5 مرداد عرضه خواهند کرد.

وی افزود: 5 قلم کالای استراتژیک از مجموعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت و 6 قلم کالای دیگر از طریق صنوف توزیعی تأمین می شود.

رادمرد گفت: 50 هزار تن برنج ایرانی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا عرضه خواهد شد و این در حالی است که صد هزار تن برنج تایلندی با قیمت کیلویی 700 تومان نیز در این نمایشگاه ها قابل خرید است.

وی افزود: 10 هزار تن مرغ منجمد وارداتی نیز علاوه بر تولید داخلی در سطح گسترده در این نمایشگاه ها توزیع خواهد شد.

رادمرد پیش بینی کرد 10 هزار تن گوشت قرمز منجمد نیز در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا توزیع شود و این علاوه بر گوشت گرمی است که از منطقه سیستان و بلوچستان و همچنین از کشورهای استرالیا و آسیای میانه وارد می شود.

رادمرد گفت: همچنین شکر هم برای عرضه در نمایشگاه و هم برای واحدهای تولیدی شیرینی پزی با قیمت کیلویی 1175 تومان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: با تفاهم های انجام شده روغن و خرما به اندازه کافی در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا توزیع می شود که قیمت خرما 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار خواهد بود

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1633
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه