میهن صنعت :

تشریح توانمندی های منطقه آزاد ارس در جمع تولیدکنندگان قطعات خودرویی چین

میهن صنعت : پتانسیل ها و مزیتهای منطقه آزاد ارس در نشست سالانه تولید کنندگان قطعات خودرو چین در پکن تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این نشست به دعوت اتاق سراسری بازرگانان قطعات خودرو جمهوری خلق چین در محل سالن همایشهای نمایشگاه بین المللی جیو خوآ در پکن برگزار شد.

در این نشست که رایزن اقتصادی کشورمان در چین، سفیر سابق جمهوری خلق چین در برخی کشورهای خاورمیانه و نمایندگان تولید کنندگان قطعات از کل چین نیز حضور داشتند، نگاه برون مرزی چین برای سرمایه گذاری و بازاریابی در خاورمیانه بخصوص کشورهای دوست از بحث های مهم این نشست بود.

محمد صادق نافذی نماینده سازمان منطقه آزاد ارس در چین در این خصوص گفت: سخنرانان با ارائه مقاله به بحث ارتقای کیفیت مطابق با استاندارهای جهانی برای دستیابی به بازارهای دست اول و بحث های بازاریابی پرداختند.

نافذی ضمن تشریح پتانسیل ها و مزیتهای مناطق آزاد ایران افزود: منطقه آزاد ارس به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد تجاری صنعتی کشور مزیت رقابتی فراوانی برای تولید کننده ها دارد.

وی هزینه های پایین تولید، منابع انسانی در دسترس و زیر ساختهای مناسب برای حمل و نقل و صادرات کالا را از مزیتهای عمده ارس برای حضور سرمایه گذاران خارجی برشمرد.

محمد صادق نافذی از سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در ایران و ارس برای حضور در همایش فرصتهای سرمایه گذاری آذربایجان که در تبریز و منطقه آزاد ارس برگزار می شود دعوت کرده و تاکید کرد: براساس مطالعات خوشه های صنعتی در منطقه آزاد ارس، تولید قطعات خودرو یکی از اولویتهای ارس برای تولید می باشد.

کمالی اردکانی رایزن اقتصادی کشورمان در چین نیز با تشریح جایگاه خودرو و خودرو سازی در کشور، آمادگی ایران برای جذب سرمایه گذاری و تسهیل در امر سرمایه گذاری را اعلام کرده و در پایان به معرفی منطقه آزاد ارس پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در پایان این همایش شرکت کنندگان از نمایشگاه سراسری AUTO PART CHINA بازدید کردند

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=17544
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه