میهن صنعت:

تشكيل كنسرسيوم پژوهشگاه “صنعت نفت” با دو قطب خودرو ساز

میهن صنعت: پژوهشگاه صنعت نفت در راستاي توسعه فناوري هاي جديد سوختي کنسرسيومي در حوزه هاي کاتاليست و روغن با حضور مديران عامل گروه صنعتي ايران، گروه خودرو سازي سايپا تشکيل داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، توجه به اينكه يكي از موضوعات اصلي همايش موتورهاي درونسوز و نفت "طرح كلان كنترل آلودگي هوا" است و نيز نياز خودروسازان به توسعه فناوري هاي جديد سوختي و توانمندي پژوهشگاه صنعت نفت در اين حوزه مقرر شد كنسرسيومي در حوزه هاي  كاتاليست، روغن و سوخت با حضور نمايندگان طرفين تشكيل شود، تا با برنامه ريزي انجام مطالعات و تحقيقات و در نهايت تجاري سازي  با مشاركت بخش خصوصي راهكارهاي اجرايي براي رفع آلودگي هوا ارايه شود.

لازم به ذكر است هشتمين همايش بين المللي موتورهاي درونسوز و نفت با حضور طراحان معتبر بین المللی موتور و قطعه ‏سازان داخلي در روزهاي 28 تا 30 بهمن ماه در سالن همايش هاي بين المللي پژوهشگاه صنعت نفت در حال برگزاري است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران گفتني است در حاشيه همايش موتورهاي درون سوز و نفت، نشست رييس پژوهشگاه صنعت نفت با مديران عامل دو قطب خودرو سازي  (مديران عامل گروه صنعتي ايران، گروه خودرو سازي سايپا) و رييس اين همايش، مير سليم، انجام شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=42369
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه