«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تصاویری از کیا اسپورتیج 2021 با طراحی رادیکال

خودروساز کره ای کیا به منظور تحولاتی در کراس اوور های خود سنگ تمام گذاشته و در اقدامی جسورانه از طراحی جدید کیا اسپورتیج 2021 پرده برداری کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده انتظار می رود که شاهد رقابت سخت میان این مدل با نسخه هایی نظیر فولکس واگن تیگوان و پژو 3008 باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز کره ای کیا به منظور تحولاتی در کراس اوور های خود سنگ تمام  گذاشته و در اقدامی جسورانه از طراحی جدید  کیا اسپورتیج 2021 پرده برداری کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده انتظار می رود که شاهد رقابت سخت میان این مدل با نسخه هایی نظیر فولکس واگن تیگوان و پژو 3008 باشیم.

پیش بینی می شود که کیا اسپورتیج 2021 در اواسط سال آینده معرفی شود و تا پایان سال 2021 در اختیار مشتریان قرار بگیرد. این مدل پنجمین نسل از این شاسی بلند محبوب است و همانند مدل فعلی، بسیاری از ویژگی های خود را از هیوندای توسان جدید به ارث برده است که از جمله می توان به سیستم های ایمنی و کمک راننده و فناوری های به کار رفته اشاره کرد.

اسپورتیج جدید به پیروی از تیم طراحی هیوندای و مدل جدید توسان طی یک اقدام جسورانه از طراحی رادیکال و شلوغ بهره برده است که در نگاه نخست جلب توجه می کند. همان طور که در رندرهای منتشر شده مشخص است جلو پنجره ای با دماغه ببری مانند این مدل جدید در مقایسه با نسخه های پیشین بزرگ تر شده است و تا دو طرف خودرو و چراغ های روشنایی روز زاویه ای این مدل کشیده شده است.

اطلاعات زیادی در خصوص طراحی و فناوری های به کار رفته در کابین در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت که با بسیاری از امکانات هیوندای توسان مشترک باشد. کابین هیوندای توسان به دو صفحه نمایشگر 10.25 اینچی تجهیز شده که یکی از آن ها در مرکز داشبورد  قرار گفته و دیگری که برای پنل ابزار است در جلوی راننده قرار دارد.

جای تعجب ندارد که کیا اسپورتیج 2021 از پیشرانه های موجود در هیوندای توسان استفاده کند که نسخه های الکتریکی نیز در این لیست وجود دارد. هیوندای با انواعی از پیشرانه های بنزینی و دیزلی مجهز به سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی عرضه می شود. ترکیب پیشرانه 1.6 لیتری احتراقی به همراه موتور الکتریکی با مجموع قدرت تولیدی 227 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر  یکی از گزینه های پیشنهادی است که البته پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی با ظرفیت باتری بیشتر و مصرف سوخت کمتر نیز موجود است.

کیا اسپورتیج برای نخستین بار است که با سیستم تعلیق قابل تنظیم ارائه می شود و به لطف سیستم رانندگی نیمه خودکار می تواند طی مدت زمان کوتاهی بدون دخالت راننده هدایت را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/                        

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=205100
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه