میهن صنعت:

تصاویر احتمالی جدیدی از کنسول PlayStation 5 فاش شد

برخی از متخصصان حوزه فناوری با انتشار یک رندر، طرح احتمالی کنسول پلی استیشن ۵ را فاش کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سونی مدتی می‌شود که کنترلر کنسول بازی خود را به نمایش عمومی گذاشته و پرده از طراحی آن برداشته است. این دسته بازی قرار است به همراه کنسول Play Station 5 در اواخر سال جاری به بازار جهانی عرضه شود.

کنترلر جدید می‌تواند نشانگر و بیانگر زبان طراحی کنسول نسل جدید شرکت سونی باشد. حالا یک تیم متخصص در حوزه فناوری سعی داشته با توجه به اطلاعاتی که از مشخصات فنی کنسول پلی استیشن و دسته بازی این دستگاه منتشر شده، یک رندر شخصی از طراحی احتمالی دستگاه نسل جدید شرکت سونی منتشر کردند.

جزئیات رندر جدید پلی استیشن ۵

طراحی منتشر شده نمایانگر آینده دنیای فناوری است؛ چرا که به نظر می‌آید شرکت سونی نیز چنین مسیری را برای طراحی محصولات جدید خود طی کرده است. در حالی که این طراحی از سادگی خاص و عدم حضور قوس‌های مشخص بهره می‌برد، اما کمی نیز به اشیاء فضایی شباهت دارد. همانند رنگ‌آمیزی کنترلر شرکت سونی، کنسول رندر شده نیز از ترکیب رنگ سفید و مشکی مشابه برخوردار شده که عموم قسمت‌ها به رنگ سفید آغشته شده‌اند.

طراحی احتمالی همچنین با نوار نوری آبی در قسمت‌های مختلف بدنه تزئین شده که باز با دسته بازی پلی استیشن ۵ شباهت زیادی دارد. علت پیروی زیاد این شرکت از طراحی دسته بازی سونی آن است که شرکت سونی معمولا طراحی دسته و کنسول خود را به طرز قابل توجه‌ای مشابه با هم ارائه می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است؛ علت کشیدگی و صاف بودن این رندر آن است که شرکت سونی یک تهویه بسیار قدرتمند را بر روی کنسول بازی خود قرار داده و به احتمال زیاد سعی دارد تا آن را به نحوی پنهان سازد که آزار دهنده به نظر نیاید. با این که طرح احتمالی از زیبایی قابل قبولی بهره می‌برد، اما انتظار می‌رود شرکت سونی در ساخت و طراحی کنسول بازی پلی استیشن ۵ از خلاقیت بیشتری بهره گیرد و نمونه‌ای منحصر به فرد را وارد بازار جهانی کند. آن طور که به نظر می‌آید این شرکت طرحی ویژه را برای کنسول جدید خود در نظر دارد تا بتواند مانند همیشه با کنسول ایکس‌باکس به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=194317
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه