میهن صنعت :

تصاویر جاسوسی مک لارن 720 اس

مک لارن می خواهد به زودی مدل 650S خود را با مدل جدید 720S جایگزین نماید، مدلی جدید که پروژه آن بین مهندسان و طراحان مک لارن به P14 معروف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مک لارن می خواهد به زودی مدل 650S خود را با مدل جدید 720S جایگزین نماید، مدلی جدید که پروژه آن بین مهندسان و طراحان مک لارن به P14 معروف شده است.

هم اکنون اطلاعات زیادی در مورد مدل آتی این ابرخودروی انگلیسی در دست نیست، ولی ما اطلاع داریم که این خودرو از نسخه جدید موتور V8 توربو دوقلو استفاده خواهد کرد.

مک لارن ابرخودروی جدید خود را 720S نامگذاریکردهکه به معنی میزان نیروی موتور آن می‌باشد. قرار است مهندسان مک لارن موتور 3.8 لیتری V8 مدل فعلی را با یک نسخه به روز رسانی شده 4.0 لیتری که 710 اسب بخار نیرو تولید می نماید جایگزین کنند.

موتور جدید همچنین قابلیت این را دارد تا با یک موتور الکتریکی کار کند، ولی منتظر ارائه یک مدل هیبریدی از 720S به این زودی‌ها نداشته باشید. مک لارن نسخه هیبریدی را در آینده عرضه خواهد کرد.

این مدل جدید 720S یک حالت پیست نیز همانند P1 خواهد داشت که هنگام فعال شدن، بخش‌هایی از داشبورد پایین‌تر می‌آیند تا راننده بدون مشکل روی پیست تمرکز کند. در این حالت تنها اطلاعاتی که راننده قادر است ببینید صفحه کیلومتر، دنده فعلی، دمای روغن و سیستم خنک کننده و فشار باد تایرها است.

به گزارش خبرخودرو، مک لارن فرزند جدید خود را ماه مارس امسال در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد کرد و اولین نمونه‌های آن در سال 2017 تولید خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=100709
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه