«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تصاویر رسمی استون مارتین ونتیج رودستر منتشر شد

استون مارتین نخستین تصاویر رسمی خودرو رودستر ونتیج خود را منتشر کرد. این خودرو استون مارتین برای رقابت با مدل های پورشه 911 کابریولت و آئودی R8 اسپایدر در بهار سال 2020 روانه بازار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، استون مارتین نخستین تصاویر رسمی خودرو رودستر ونتیج خود را منتشر کرد. این خودرو استون مارتین برای رقابت با مدل های پورشه 911 کابریولت و آئودی R8 اسپایدر در بهار سال 2020 روانه بازار می شود.

استفاده از سقف نرم الکتریکی متحرک به جای مدل ثابت فلزی منجر به تغییر چشم گیری در طراحی این خودرو شده است. استون مارتین تاکنون مشخصات فنی این محصول خود را منتشر نکرده اما به نظر می رسد که همانند کوپه آن باشد.

انتظار می رود که رودستر ونتیج از پیشرانه 4 لیتری توئین توربوشارژر وی 8 مرسدس AMG با قدرت 503 اسب بخار و گشتاور 685 نیوتون متر بهره ببرد. ونتیج کوپه 1530 کیلوگرم بوده و شتاب صفر تا 60 مایل و بیشینه سرعت آن به ترتیب برابر با 3.7 ثانیه و 195 مایل برساعت است که پیش بینی می شود با توجه به سقف نسخه رودستر و وزن بیشتر آن، این خودرو کندتر باشد.

نیروی موتور از طریق گیبرکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود که نسخه 7 سرعته دستی نیز عرضه خواهد شد.

ظرفیت این محصول استون مارتین دو نفر بوده و از دیگر قابلیت های آن می تواند به دیفرانسیل های الکتریکی اشاره کرد. قیمت پایه برای رودستر ونتیج استون مارتین 120,900پوند اعلام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=186882
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه