میهن صنعت گزارش می دهد:

تصاویر قوی ترین خودروی فراری منتشر شد

نخستین تصاویر ابرخودروی فراری 488 در فضای مجازی منتشر شد و انتظار را برای علاقه مندان این محصول اسپرت ایتالیایی سخت تر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بر کسی پوشیده نیست که شرکت فراری به دنبال عرضه ی  نسخه ی پرقدرت تر و سبک تر از این محصول محبوب است.

در تنها تصویر منتشر شده از این محصول ایتالیایی می توان تشخیص داد که این نسخه ی جدید در مقایسه با مدل استاندارد از ظاهری خشن تر بهره برده است.

در هفته ی گذشته، جزییات فنی این نسخه ی هاردکور 488 فراری طی یک اسلاید شو منتشر شد و اگرچه کیفیت پایین آن مانع از بررسی دقیق آن می شود.

با توچه به این اطلاعات منتشر شده، پیش بینی می شود این نسخه ی اسپرت مجهز به پرقدرت ترین پیشرانه 8 سیلندری در تاریخ این برند خوش نام باشد.

نسخه ی استاندارد فراری 488 از پیشرانه ی 3.9 لیتری توئین توربو با 661 اسب بخار قدرت بهره برده و انتظار می رود در نسخه هاردکور شاهد تولید 700 اسب بخار قدرت باشیم.

به علاوه، پیشرانه ی هاردکور 10 درصد از مدل های استاندارد آن سبک تر است.

لازم به ذکر است،  در این محصول فراری از فناوری های خودروهای مسابقه ای مانند تایرهای  "Michelin Sport Cup 2" استفاده شده و لذت سواری را برای این خودروی سوپر اسپرت دوچندان می کند.

پکیج آیرو جدید نسخه ی هاردکور فراری 488، 20 درصد کارایی آیرودینامیکی بیش تری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

در کنار کارایی آیرودینامیکی بیش تر، رینگ های 20 اینچی سبک تر و بدنه ی ساخته شده از فیبر کربن را به دیگر قابلیت های این نسخه منحصر به فرد فراری اضافه کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=144958
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه