گزارش تصویری

تصاویر لورفته‎ی سایپا ۲۱۱

میهن صنعت : در حالی که هنوز چند روزی تا رونمایی از جدیدترین محصول سایپا یعنی مدل ۲۱۱ باقی مانده، تصاویر نسخه نهایی این خودرو به سرعت در حال گسترش در فضای مجازی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، علی‌رغم سخت گیری‌های سایپا برای محرمانه ماندن این پروژه تا روز رونمایی شاهد انتشار تصاویری هرچند با کیفیتی نازل از نسخه کامل شده این خودرو در تالارهای گفت‌وگو و شبکه‌های اجتماعی هستیم. 

همانطور که پیش از این انتظار می‌رفت طرح نهایی تا حدودی با جدیدترین نسخه سئات آیبیزا شباهت‌هایی دارد. قاب نمره این خودرو روی سپر تعبیه شده و همانند سپر جلو نوار‌هایی مجزا در طرفین قاب نمره به چشم می خورد. همانند مدل ۱۱۱ مه شکن این خودرو نیز وسط سپر تعبیه شده که پتانسیل بالایی برای جذب ضربه را داراست. خوشبختانه گرافیک چراغ عقب کلیشه‌ای محصولات سایپا در این‌ خودرو دستخوش تغییر شده است. با توجه به برجستگی درب پنجم ۲۱۱ به نظر می‌رسد این خودرو فضای بار قابل توجهی را ارائه دهد. 

همانطور که در خبرهای قبلی به آن اشاره شد، نمای جلویی این خودرو دست نخورده باقی مانده و نمای داخلی نیز بدون کوچکترین تغییر آماده ارائه است. البته این طور که در تصاویر دیده می‌شود سایپا رینگ‌هایی تازه برای این خودرو در نظر گرفته که ظاهرا از لوگو این شرکت برای طراحی آن الگو برداری شده است. 

۲۱۱ با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ ۸۰ اسب بخاری و یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به بازار ارائه خواهد شد. از وجود انتخاب‌های دیگر برای قوای محرکه این خودرو اطلاعی در دست نیست و باید تا روز یکشنبه ۲۰ اسفند منتظر ماند. 

۲۱۱ احتمالا در بازه قیمتی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان روانه بازار خواهد شد. 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13820
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه