«میهن صنعت» گزارش می دهد:

تصاویر نخستین شاسی بلند تمام الکتریکی کادیلاک منتشر شد

تولید خودروهای الکتریکی از برنامه های اصلی برندهای مطرح خودروسازی در جهان است و گروه بزرگ جنرال موتورز پیش از این از حرکت به سمت عرضه خودروهای الکتریکی خبر داده بود و هم اکنون نخستین شاسی بلند تمام الکتریکی این شرکت با نشان کادیلاک به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تولید خودروهای الکتریکی از برنامه های اصلی برندهای مطرح خودروسازی در جهان است و گروه بزرگ جنرال موتورز پیش از این از حرکت به سمت عرضه خودروهای الکتریکی خبر داده بود و هم اکنون نخستین شاسی بلند تمام الکتریکی این شرکت با نشان کادیلاک به نمایش گذاشته شده است.

این کراس اوور الکتریکی بی نام کادیلاک در نمایشگاه خودرو دیترویت به نمایش گذاشته شد و اطلاعاتی زیادی در خصوص بخش فنی آن منتشر نشده و تنها می توان گفت که این مدل نخستین خودرویی است که از معماری جدید جنرال موتورز بهره برده است.

این کراس اوور الکتریکی مجهز به پلتفرم BEV3 بوده و با توجه به این که اطلاعات زیادی از ان منتشر نشده است، پیش بینی می شود این شاسی بلند کادیلاک مجهز به سیستم های خودران و پیشرفته باشد.

طبق گفته ی مدیرعامل کادیلاک، این کراس اوور تمام الکتریکی پیشرفته ترین فناوری های روز را نمایش می دهد وبه نیاز همه مشتریان  در سراسر جهان پاسخ می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=170758
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه