«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تصاویر نسل سوم نیسان قشقایی لو رفت

نخستین تصاویر جاسوسی از نسل سوم نیسان قشقایی پیش از رونمایی کامل در اواخر سال 2020 منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نخستین تصاویر جاسوسی از نسل سوم نیسان قشقایی پیش از رونمایی کامل در اواخر سال 2020 منتشر شد. این شاسی بلند از اهمیت زیادی در صنعت خودروسازی انگلیس برخودار است زیرا علاوه بر این که لقب یکی از محبوب ترین کراس اوور های بازار انگلیس را یدک می کشد، از عنوان بیشترین نسخه تولید شده را در صنعت خودروسازی این کشور برخوردار است. کارخانه ساندرلند نیسان در سال گذشته 257,851 دستگاه خودرو تولید کرد.

اطلاعات زیادی نمی توان از تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان قشقایی به دست آورد زیرا کاملا استتار شده اما به نظر می رسد که طراحی خارجی آن احتمالا با الگو برداری از ایکس تریل رونمایی شده در اوایل سال جاری است.پیش بینی می شود که چراغ های جلو کمی باریک تر شده و مشتریان شاهد جلو پنجره ای بزرگتری باشند و در حالی که شاسی بلند قشقایی با توجه به تصاویر منتشر شده از کانسپت IMQ  در نمایشگاه ژنو 2019 از ظاهر اسپرت تری برخوردار خواهد بود.

نیسان قشقایی جدید به لطف تغییرات در پیکر بندی از پیشرانه هیبریدی بهره می برد و به منظور کاهش خروج کربن مدل دیزلی آن دیگر روانه بازار نمی شود. این خودروساز ژاپنی همچنین اعلام کرده که نسخه تمام الکتریکی این خودرو تولید نخواهد شد ونسخه تمام الکتریکی این شرکت برای یک شاسی بلند جداگانه براساس پلتفرم جدید در نظر گرفته شده که از تمامی سگمنت های B، C و D پشتیبانی کرده و برای سایر متحدین نیسان یعنی رنو و میتسوبیشی کاربرد دارد.

قشقایی تازه وارد از دو پیشرانه هیبریدی استفاده می کند که نسخه اول دارای ePower system  نیسان و دیگری از پیشرانه پلاگین هیبریدی اسپرت میتسوبیشی برخوردار است. این سیستم های هیبریدی مجهز به یک پیشرانه بنزینی بوده که به عنوان یک ژنراتور برای شارژ کردن باتری عمل می کند. عرضه دو پیشرانه هیبریدی برای شاسی بلند قشقایی به معنای پایان عمر شاسی بلندهای دیزلی نیسان است. فروش خودروهای دیزلی در سال 2018 حدود 32 درصد کاهش داشته است و این روند تا سال 2019 نیز ادامه یافت.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196825
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه