ميهن صنعت :

تعدیل نیرو در شرکت ایران خودرو تبریز کذب است

ميهن صنعت :‌ مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز با کذب خواندن تعدیل نیروی انسانی در این شرکت گفت: یک هزار و 345نفر در این شرکت مشغول کارند و این میزان با افزایش ظرفیت تولیدی وانت تندر 90 و وانت بار PU1 (پژو وانت) افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، غلامرضا صادقیان امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز افزود: 72 هزار و 481 دستگاه وانت بار در سال 91  تولید شده است.
وی اظهار داشت:جایگزینی این خودرو به جای وانت پیکان می تواند تنوع در بازار ایجاد کند بر همین اساس  تولید پنج هزار دستگاه از این خودرو برای سال جاری برنامه ریزی شد.

صادقیان همچنین تصریح کرد:تا کنون 350هزار دستگاه خودرو پیکان وانت در ایران خودرو تبریز تولید شده است که در سال جاری هم 61هزار دستگاه تولید می شود.

مدیر فروش و بازرگانی شرکت ایران خودرو تبریز با اشاره به طرح تحویل حضوری محصولات این شرکت و وانت پیکان دو گفت:این طرح می تواند در پیشبرد اهداف و افزایش خدمات موثر باشد.

وی گفت: واحد تحویل خودرو ایران خودرو تبریز استان های کردستان ،زنجان، اردبیل،آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی  را زیر پوشش دارد.

علی پهلوانی با بیان این مطلب افزود:این طرح  از ابتدای سال 92 عملیاتی شده است و با توجه به مشکلات حمل و نقل ریلی و جاده ای این طرح در افزایش رضایت مشتریان موثر است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از دو هزار دستگاه از این خودرو تولید و در حال واگذاری حضوری به مشتریان اس وتا پایان سال نیز قرار است 41 هزار دستگاه از این خودرو تولید شود.پهلوانی اظهار کرد:با توجه به اینکه خودرو پیکان وانت تولید داخلی است اعمال تحریم ها در روند تولید آن هیچ مشکلی در شرکت ایران خودرو تبریز وجود ندارد.

به گزارش مهر مدیر فروش و بازرگانی شرکت ایران خودرو تبریز ادامه داد:محصول پیکان وانت بار 2 اخیرا تائیدیه یورو چهار را کسب کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16729
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه