«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تعدیل نیرو در شرکت جگوار لندروور به دنبال شیوع کرونا

شرکت خودروسازی جگوار لندروور به دنبال ضررهای مالی ناشی از کرونا ویروس 1000 شغل را در لیست تعدیل نیرو خود قرار داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی جگوار لندروور به دنبال ضررهای مالی ناشی از کرونا ویروس 1000 شغل را در لیست تعدیل نیرو خود قرار داد. این تولید کننده ی بریتانیایی اعلام کرد که حداکثر 1100 نیروی موقت و قراردادی آن این شرکت در راستای کاهش هزینه ها و صرفه جویی اخراج می شوند.

شرکت جگوار لندرروور در سه ماهه دوم و سوم سال 2019/20 به سود آوری رسید و با آمدن کرونا ویروس، این خودروساز ضرر مالی 501 میلیون پوندی متحمل شد. فروش خودروهای جگوار در سه ماهه چهارم سال 30.9 درصد کاهش داشته و به 109,869 دستگاه رسیده  ودر حالی که فروش کامل سال مالی 12.3 درصد افت را تجربه کرده است.

این شرکت خودروسازی پیش از این نیز اقداماتی برای کاهش هزینه ها انجام داده بود اما تاثیرات شیوع این بیماری گسترده بوده و تا رسیدن به هدف پس انداز 3.5 میلیارد پوند تا 31 مارس 2021 چنین اقداماتی ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل این شرکت خودروسازی در این خصوص عنوان کرد: ما به سرعت برای مقابله با چالش های ناشی از ویروس کرونا مقابله کردیم و سلامت و رفاه مردم در اولویت قرار داشت و به تدریج تاسیسات کشور بازگشایی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196971
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه