«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تعطیلی کارخانه لامبورگینی به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا

شرکت خودروسازی لامبورگینی از تعطیلی موقت کارخانه خود در ایتالیا به دلیل شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی لامبورگینی از تعطیلی موقت کارخانه خود در ایتالیا به دلیل شیوع  کرونا ویروس خبر داد. براساس اعلام این شرکت، کارخانه سنت آگاتا از 13 الی 25 مارس به منظور جلوگیری از ابتلای کارکنان به این بیماری بسته است. شمال ایتالیا مرکز شیوع این بیماری در اروپا بوده وشرکت  لامبورگینی در این منطقه مستقر است.

ایتالیا بیشترین شمار مبتلایان به کرونا ویروس را (بیش از 12 هزار نفر) بعد از چین دارد . مدیرعامل لامبورگینی در این خصوص عنوان کرد: این اقدام یک مسئولیت اجتماعی و در نتیجه حساسیت بالای ما نسبت به مردم است. ما از نزدیک وضعیت را کنترل می کنیم و با همکاری مردم، سریع واکنش نشان خواهیم داد.

دیگر رقیب این شرکت، فراری در هفته گذشته اعلام کرد که کارخانه مارانلو علیرغم اقدامات سختگیرانه قرنطینه به فعالیت خود ادامه می دهد و فیات نیز از برقراری فعالیت های کارخانه با وجود نظارت مستقیم خبر داد.

شیوع این بیماری به شدت صنعت خودروسازی را تحت تاثیر قرار داده که از جمله می توان به لغو نمایشگاه ژنو 2020 اشاره کرد و پس از مثبت شدن تست کرونا اعضای تیم مک لارن، گرند پریکس استرالیا نیز به تعویق افتاد.

تعطیلی کارخانه سنت آگاتا در زمان شلوغی این شرکت صورت گرفته و با فروش  8205 دستگاه لامبوریگنی در سال 2019 رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد که شاسی بلند پرفورمنس اوروس  نیمی از این فروش را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=192545
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه