«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تعطیلی کارخانه های رنو-نیسان و فولکس واگن در اسپانیا

مشکلات مربوط به تامین قطعات در اثر شیوع کرونا ویروس منجر شد تا خودروسازهای رنو-نیسان، نمایندگی فولکس واگن در اسپانیا، سئات اعلام کنند که توقف موقتی می تواند تا روزها و یا هفته های آینده ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مشکلات مربوط به تامین قطعات در اثر شیوع کرونا ویروس منجر شد تا خودروسازهای  رنو-نیسان، نمایندگی  فولکس واگن در اسپانیا، سئات اعلام کنند که توقف موقتی می تواند تا روزها و یا هفته های آینده ادامه پیدا کند.

براساس گفته های سخنگوی سئات، کارخانه اصلی سئات در مارتورل ، نزدیک بارسلونا بیشترین ضربه را خواهد خورد زیرا قرار است که امروز این کارخانه تعطیل شود و 7 هزار نفر تا زمان مشخصی در خانه های خود بمانند.

ماتیاس کارنرو، یکی از رهبران اتحادیه در سئات اعلام کرده بود که ممکن است این تعطیلی تا 6 هفته طول بکشد. سخنگوی این شرکت افزود: مدیران سئات و رهبران اتحادیه در روز دوشنبه در خصوص تعطیلی موقت کارخانه گفتگو خواهند کرد.

علاوه براین، خودروساز نیسان از تعطیلی دو کارخانه خود در بارسلونا به دلیل اختلال در تامین رینگ و چرخ خبر داد. حدود سه هزار نفر در کارخانه های  بارسلونا  نیسان مشغول به کار هستند.

رنو نیز قرار است که کارخانه خود در شمال اسپانیا را به دلیل عدم تامین قطعات در هفته آینده به مدت دو روز تعطیل کند. سخنگوی این شرکت در روز پنجشنبه اعلام کرد که ما هیچ مشکلی نداشتیم و هم اکنون مجبوریم که دو کارخانه والادولید و پالنسیا را به دلیل مشکلاتی در زنجیره تامین قطعات از روز دوشنبه تعطیل کنیم. حدود 6 هزار نفر در این دو کارخانه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=192693
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه