میهن صنعت :

تعویض تزئینات داخلی خودرو در سایپاآذین

میهن صنعت : مدیر بازاریابی و فروش سایپاآذین گفت: با پیگیری های انجام شده توسط واحد بازاریابی و فروش شرکت سایپاآذین بخش تعمیر و تعویض خدمات آپشن و تزئینات داخلی خودرو در مجموعه سایپاآذین راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شهرام بزرگ نژاد با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: راه اندازی این بخش جهت استفاده در محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا شامل خودروهای ریو، زانتیا، وانت نیسان، وانت شوکا و انواع خودروهای سواری پراید X100 تعبیه شده است.

وی در ادامه به اهم کارهایی که بخش تعمیر و تعویض خدمات آپشن و تزئینات داخلی خودرو انجام می دهد اشاره کرد و افزود: طرح تعمیر و تعویض صندلی خودرو، نصب روکش اول و دوم، نصب روکش چرمی و فروش قطعات و مجموعه های صندلی و رودری از جمله اقداماتی است که قرار است توسط این بخش انجام گیرد.

بزرگ نژاد همچنین به اقداماتی اشاره کرد که شرکت سایپاآذین در نظر دارد در آینده ای نزدیک نسبت به راه اندازی آنها اقدام نماید. وی در این باره عنوان کرد: کلیه موارد مربوط به نگهداری و تعمیرات تزئینات داخلی خودروی مشتری و زمان مراجعه وی به تعمیرگاه از سوی شرکت بررسی می گردد و به صورت مستقیم اقدامات لازم بعمل می آید تا مشتری هیچ دغدغه ای در مورد تزئینات داخلی خودروی خود نداشته باشند.

مدیر بازاریابی و فروش سایپاآذین تاکید کرد: توجه به شرایط مکانی و فیزیکی خدمات، اعتماد و اطمینان مشتری به خدمات و فعالیت ها، نحوه پذیرش و ترخیص خودرو در محل خدمات، کیفیت خدمات، روابط عمومی و نحوه ارتباط بین خدمات و مشتری، کیفیت، هزینه و سایر شرایط قطعات و لوازم مورد استفاده و میزان ارائه خدمات جانبی و اضافی و امور رفاهی به مالک خودرو از دیگر اقداماتی است که بخش بخش تعمیر و تعویض خدمات آپشن و تزئینات داخلی خودرو آنها را به مرور زمان مد نظر قرار داده و انجام خواهد داد.

بزرگ نژاد رضایت مشتری را یکی از مهمترین شاخصه های کار این بخش دانست و تصریح کرد: توجه به سلایق و انتظارات مشتری، کیفیت بالای محصول و خدمت، قیمت مناسب محصول یا خدمت، رسیدگی به شکایت مشتریان، رابطه مدیریت و مسئولین با مشتریان و نظرخواهی در رابطه با بهبود کیفیت از مشتریان از جمله خدماتی است که به منظور حفظ و بالابردن رضایت مشتری انجام خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش سایپاآذین در پایان ابراز امیدواری کرد که با انجام اقدامات مطرح شده، این شرکت بتواند در آینده ای نزدیک تمامی این خدمات را به مشتریان ارائه نموده و موجبات رضایت آنها را فراهم سازد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19354
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه