رئیس سازمان زندانها:

تعیین تکلیف بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در روزهای آینده/ خانواده‌ها به مراجع قضایی مراجعه کنند

علی اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان‌ها درباره بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر گفت: همه ارکان قوه قضاییه تمهیدات لازم را برای اینکه افراد بازداشت شده به سرعت تعیین‌تکلیف شوند، آغاز کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علی اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان‌ها درباره بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر گفت: همه ارکان قوه قضاییه تمهیدات لازم را برای اینکه افراد بازداشت شده به سرعت تعیین‌تکلیف شوند، آغاز کرده‌اند. مقامات اصلی قضایی نیز در این خصوص ورود کردند و از نزدیک در جریان بازجویی‌ها هستند و انشاالله ظرف روزهای آینده خبرهای جدیدی در این زمینه از سوی سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور اعلام خواهد شد.

به گزارش فرارو، رییس سازمان زندان‌ها در واکنش به اینکه برخی خانواده‌های بازداشت‌شدگان اعلام می‌کنند که کسی پاسخگوی آنها نیست، چه روندی برای اطلاع‌رسانی در نظر گرفته‌اید و این خانواده‌ها از چه طریقی می توانند اطلاعات لازم را کسب کنند؟ گفت: خانواده‌ها باید به مراجع قضایی مراجعه کنند، چراکه این موضوع در اختیار مراجع قضایی است و سازمان زندان‌ها فقط مسئول نگهداری افرادی است که بازداشت شده‌اند، لذا خانواده‌ها باید به شعبات مربوطه قضایی مراجعه کنند و اطلاعات لازم را از آن شعبات دریافت کنند و چنانچه اجازه ملاقات داشته باشند، روند اجرای ملاقات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188723
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه