میهن صنعت :

تعیین قیمت ارز خودرو بر اساس واقعیات

میهن صنعت :‌ رئیس کل بانک مرکزی گفت: قیمت ارز خودرو بر اساس واقعیات تعیین می شود، اما؛ الان نمی توانم جزئیات بیشتری را از آن اعلام کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی، درباره ی اینکه قیمت ارز خودرو به چه صورتی تعیین می شود، اظهار داشت: قیمت ارز خودرو را بر اساس واقعیات تعیین می کنیم، اما؛ جزئیات بیشتر آن را در آینده ای نزدیک از سوی وزارت صنعت و تجارت اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما مبنی بر تبلیغات مؤسسات مالی غیر مجاز از سوی صدا و سیما گفت: تمام تلاش بانک مرکزی بر این است که مؤسسات مجاز خود را در وب سایت رسمی بانک مرکزی معرفی کند.

سیف افزود: بانک مرکزی به شدت در صدد کاهش نا امنی و عدم اعتبار در بازار پول با همکاری مردم است.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: همه ی هدف ما ایجاد امنیت برای سرمایه های مردم است به همین دلیل پیش از این با صدا و سیما برای خودداری از تبلیغ مؤسسات مالی غیر مجاز رایزنی کرده ایم، اما؛ باز هم این رایزنی ها ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم با صدا و سیما رابطه ی نزدیک تری برای جلوگیری از تبلیغ مؤسسات غیر مجاز داشته باشیم.
سیف از مردم خواست تا مشخصات مؤسسات مالی مجاز را در وب سایت رسمی بانک مرکزی مشاهده کرده و یا از طریق تماس تلفنی با بانک مرکزی از مجاز بودن و یا غیر مجاز بودن فعالیت مؤسسات مالی و اعتباری مطلع شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33073
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه