میهن صنعت :

تعیین مهلت زمانی برای مصرف بنزین400 تومانی تكذیب شد

امروز برخی رسانه‌ها از تعیین ضرب‌الاجل برای مصرف بنزین 400 تومانی ذخیره در كارت‌های سوخت خبر داده‌اند كه این موضوع توسط شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران رد شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت  به نقل از پرشین خودرو، امروز برخی رسانه‌ها از تعیین ضرب‌الاجل برای مصرف بنزین 400 تومانی ذخیره در كارت‌های سوخت خبر داده‌اند كه این موضوع توسط شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران رد شد.
شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام كرد: تاكنون برای مصرف بنزین 400 تومانی ذخیره در كارت‌های سوخت زمانی تعیین نشده است.
یكی از مدیران شركت پخش به خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به این‌كه در حال حاضر بنزین با سه نرخ 100، 400 و 700 تومان عرضه می‌شود، برای نرخ جدیدی كه در مرحله‌ی دوم هدفمندی قرار است اعلام شود، نیاز بود كه یكی از این نرخ‌ها حذف شود، بنابراین تصمیم گرفته شد تا بنزین 100 تومانی تا پایان اردیبهشت‌ماه عرضه شود.
به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها مهلت استفاده از سهمیه بنزین 100 تومانی تا پایان اردیبهشت ماه است و در صورت باقی ماندن بنزین 100 تومانی در كارت‌های سوخت در زمان تعیین شده، این سهمیه به بنزین با نرخ 400 تومان تبدیل می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=843
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه