مربی تیم ملی کشتی آزاد:

تغییر برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با تعویق المپیک

مربی تیم ملی کشتی آزاد معتقد است با توجه به تعویق بازیهای المپیک، برنامه های کادر فنی هم با تغییرات چشمگیری مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ابراهیم مهربان اظهار داشت: از اواخر سال گذشته با تعطیلی اردوهای تیم ملی کشتی آزاد، مقرر شد آزادکاران از طریق فضای مجازی و زیر نظر کادر فنی به تمرینات انفرادی بپردازند. طبیعتا این شرایط نمی تواند بطور کامل باعث آماده سازی ایده‌آل بچه ها شود، اما به هر حال کمک می کند آزادکاران در شرایط نسبی و معمول قرار داشته باشند و زیاد از وضعیت مطلوب جسمی و روحی فاصله نگیرند.

وی در خصوص تعویق بازیهای المپیک نیز گفت: از قبل هم پیش بینی می شد با شیوع ویروس کرونا در  سراسر جهان، بازیهای المپیک هم با تعویق همراه شود که این اتفاق افتاد و حالا باید منتظر برگزاری این مسابقات در سال ۲۰۲۱ باشیم. بدیهی است این فاصله زمانی می تواند برای ما مثمرثمر باشد اما همین تعویق هم برنامه ریزی جدیدی را از سوی کادر فنی می طلبد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد به تشریح آخرین وضعیت آزادکاران پرداخت و گفت: بچه ها با توجه به تمرینات انفرادی در شهرهای خود باید با دقت زیر نظر کادر فنی قرار می گرفتند که این کار انجام شد و ما با تقسیم بندی بچه ها، نظارت بر هر گروه را به یکی از مربیان کادر فنی سپردیم. البته تمامی آزادکاران و مربیان از طریق فضای مجازی با هم در ارتباط هستند.

وی افزود: کشتی گیرانی که سودای کسب افتخار در رقابتهای جهانی و المپیک را دارند باید به همان اندازه نیز حرفه ای فکر و زندگی کنند. در نتیجه آنها باید در این روزها که دور از اردو هستند با دقت مراقب سلامتی خود باشند و نحوه زندگی خود را همانند ورزشکاران حرفه ای تدوین و برنامه ریزی کنند. به هر حال تا زمانی که این نفرات از اردو دور هستند باید با حساسیت بیشتری به فکر سلامتی روحی و جسمی خود باشند و به محض پایان این روزهای سخت، با شرایط مطلوب به اردو بازگردند.

مهربان در پایان گفت: تکلیف بازیهای المپیک توکیو با تعویق یکساله تا حد زیادی روشن شده، اما اهالی کشتی هنوز در انتطار تصمیم اتحادیه جهانی کشتی در خصوص زمان برگزاری رقابتهای گزینشی هستند. امیدوارم این زمانبندی هم بزودی مشخص شود تا بتوانیم با برنامه ریزی دقیق خودمان را برای حضور در این مسابقات تجهیز و آماده کنیم./ مهر

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193343
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه